|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۳
کد خبر: ۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
شاخص بورس تهران در معاملات سومین روز هفته فراز و فرود زیادی را تجربه کرد و ابتدا با کاهش سپس با افزایش مواجه شد.
دماسنج بازار سرمایه در معاملات امروز روند صعودی و نزولی را طی کرد و با رفت و آمد به کانال 71 و 72 هزار واحد در نهایت به رشد 14 واحدی رضایت داد.

به این ترتیب در معاملات روز دوشنبه شاخص بورس ابتدا روند نزولی خود را ادامه داد و تا کانال 71 هزار و 869 واحد کاهش یافت اما از نیمه معاملات روند صعودی خود را آغاز کرد و با رشد 14 واحدی مواجه شد و تا کانال 72 هزار و 215 واحدی پیش رفت.

در بازار امروز پالایشگاه نفت بندرعباس،اصفهان،هلدینگ خلیج فارس،پالایشگاه تبریز،ملی مس،پتروشیمی شیراز،گل گهر و نفت بهران باعث ریزش بورس تا کانال 71 هزار واحدی شدند اما بانکهای تجارت،ملت،پاسارگاد،مپنا،مخابرات،بانک صادرات،تاپیکو،ایران خودرو و سایپا با رشد خود باعث شدند تا شاخص بورس از کانال 71 هزار واحدی نجات یافته و به کانال 72 هزار واحدی وارد شود.

در بازار امروز شرکتهای بانک صادرات،آتیه دماوند،بانک ملت،تجارت و ایران خودرو از بهترین تقاضای خرید برخوردار شده و سرمایه گذاری صنعت نفت،کنتور سازی و چینی ایران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بازار آرام و محتاط امروز بیش از 574 میلیون سهم به ارزش 273 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه 352 هزار میلیارد تومانی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین