|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۳
کد خبر: ۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
شاخص بورس تهران در معاملات امروز 519 واحد رشد کرد و به نیمه 73 هزار واحد رسید.
در جریان معاملات اولین روز هفته شاخص بورس تهران به رشد آرام و با احتیاط خود ادامه داد و با 519 واحد افزایش به نیمه 73 هزار واحد رسید.

دماسنج بازار سرمایه حرکت صعودی خود را در حالی آغاز کرد که تا کانال 73 هزار و 843 واحد رشد یافت اما در نیمه معاملات از حرکت خود برگشت و تا سطح 73 هزار و 549 واحد عقب نشینی کرد.

در بازار امروز شرکت‌های پالایشگاه بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، مخابرات، همراه اول، بانک ملت، پاسارگاد، تاپیکو، فولاد، مپنا، توسعه معادن و فلزات، بانک پارسیان، اقتصاد نوین و صنایع شیمایی ایران بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشتند و در مقابل شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، ملی مس، سایپا،ایران خودرو،گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با افت خود مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازار امروز بانکهای سینا، پاسارگاد و صنایع شیمیایی ایران از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و تایدواتر، ایران خودرو، چینی ایران و آبسال بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

همچنین بیش از 682 میلیون سهم به ارزش 351 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 358 هزار میلیارد تومان رسید.
منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین