|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
سرپرست انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولان اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی مالزی را اعلام کرد.
سید محمدرضا میرشفیعی در این خصوص گفت: در جریان جشنواره استعدادیابی مشهد، 35 نفر از نوجوانان حائز شرایط انتخاب و از این تعداد در نهایت 10 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. از بین این 10 نفر که در دو رده سنی 14 تا 16 سال و 16 تا 19 سال هستند، رده سنی 14 تا 16 سال به علت به حد نصاب نرسیدن در مسابقات و ادغام شدن آنها در گروه سنی بالاتر و به تبع آن کم شدن احتمال مدال آوری، از اعزام آنها صرفنظر کردیم و صرفا 5 نفر از وزنه برداران گروه سنی 16 تا 19 سال به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سرپرست انجمن وزنه برداری خاطر نشان کرد: تیم وزنه برداری جوانان دارای معلولیت با ترکیب آقایان علی سیفی دسته 49 کیلوگرم (خراسان رضوی)، احمد دوستدار دسته 59 کیلوگرم (مازندران)، مهدی صیادی دسته 107 کیلوگرم (البرز) ، میثم متقیان دسته 107+ کیلوگرم (اصفهان) و محسن بختیار دسته 54 کیلو گرم(گیلان) در این رقابت ها شرکت می‌کنند و احمد دلجوان (سرمربی تیم ملی) و علی فخرآور (مربی تیم ملی) به عنوان کادر فنی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

میرشفیعی گفت: با توجه به پیش رو بودن مسابقات جهانی امارات که سال آینده برگزار می‌شود، کسب مدال و رنکینگ جهانی برای وزنه برداران جوان ما بسیار حائز اهمیت است، چرا که مجوز ورود به مسابقات جهانی خواهد بود. البته مسابقات قهرمانی کشور که تحت نظر IPC برگزار می شود نیز فرصتی است تا رنکینگ ورزشکاران ثبت شود.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به روند تمرینات و شرایط ملی پوشان، پیش بینی کسب مدال داریم و امیدواریم که با دست پر بازگردیم.

بازی های پاراآسیایی جوانان، آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین