|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
»
کد خبر: ۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
معاون پارلمانی وزیرعلوم از احتمال معرفی فرجی دانا به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس نهم خبر داد.
معاون پارلمانی وزیرعلوم از احتمال معرفی فرجی دانا به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس نهم خبر داد.

سعدالله نصیری قیداری با تائید خبر احتمال معرفی نشدن توفیقی به عنوان وزیر علوم دولت یازدهم به مجلس نهم، گفت: بنده این موضوع را مطرح کردم ولی همه چیز به نظر رئیس جمهور بستگی دارد. 
 
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سؤالی درباره امکان معرفی نشدن جعفر توفیقی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرده بود: بله امکان معرفی نشدن توفیقی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم هم وجود دارد اما قوت و ضعف این موضوع به تصمیم نهایی رئیس‌جمهور بستگی دارد. 
 
نصیری در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا دلیل عدم معرفی توفیقی به نظر منفی نمایندگان مجلس باز می گردد؟، گفت: ما هم یک چیزهایی شنیدم ولی باید صبر کنیم. 

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر علوم در پاسخ به اینکه آیا ممکن است فرجی دانا به عنوان وزیر علوم معرفی شود؟، گفت: بله، احتمالش هست. ولی همه این موضوعات احتمال است و همان میزان که احتمال  معرفی آقای توفیقی است، احتمال معرفی آقای فرجی دانا هم وجود دارد. 

رضا فرجی دانا که بین سال​های 81 تا 84 رئیس دانشگاه تهران بود، در دولت دوم خاتمی به دنبال استعفای معین به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی شد، اما نتوانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

در همین زمینه بخوانید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
0
0
برای وزارت علوم هیچ گزینه ای بهتر و مناسبتر از دکتر توفیقی روشنفکر و آزاد اندیش و مردمی نیست/ ایشان در این مدت اقدامات شجاعانه و اصلاح طلبانه بسیار ارزشمندی داشته اند که بسیار هم مورد توجه و حمایت دانشجویان و دانشگاهیان واقع شده / آقای روحانی باید بداند که حمایت مردم از او مشروط است و اگر بخواهد از شعارهای اصلاح طلبانه خود یا از اصلاح طلبان عزیز یعنی اقایان خاتمی و عارف و توفیقی و ... عدول کرده و بگذرد همانند احمدی نژاد مود خشم مردم و رای دهندگان به خود که بالای 90 درصد آنها را حامیان تفکر اصلاح طلبی تشکیل میدهند واقع خواهد شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین