» اقتصادی
مهندس يكه زارع خبرداد:
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از تدوين استراتژيهاي جديد براي ارتقا و افزايش رضايت مشتريان وبازدهي نمايندگيها خبردادوگفت: با همكاري اعضاي انجمن صنفي نمايندگيهاي مناطق كشور اين استراتژيها به بهترين شكل اجرايي خواهد شد.

وي تصريح كرد: صاحبان امتياز نمايندگي ها درخصوص ارايه خدمات گارانتي و چرخه آن با موازي كارهايي رو به رو هستند كه بايد فرآيندها به نحوي متمركز شود تا ارايه خدمات براي آنها توجيه اقتصادي داشته باشد.
يكه زارع تاكيد كرد: رضايت مشتريان و افزايش اين شاخص در گرو ارتقاي سطح رضايت مندي نمايندگيهاي فروش و خدمات پس از فروش است كه در اين زمينه برنامه هايي را تدوين خواهيم كرد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: ما به نمايندگي ها اعتماد كاملي داريم و آنان براي ارتقاي تصوير ذهني ايران خودرو در جامعه از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند كرد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در پايان بر برگزاري اين گونه ديدارها و نشست ها براي رسيدن به يك راهكار مناسب و كسب نظرات صاحبان اين حرفه تاكيدكرد.
گفتني است، در اين ديدار راهكارهاي افزايش شاخص رضايت مشتري و مسايل خدمات پس از فروش مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
منبع: صراط نیوز
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر