|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۵
همزمان با بلاتکلیفی مستمر صنعت خودرو مدیران عامل دو شرکت بزرگ خودرو ساز طی روزهای آینده تغییرات مدیریتی را شاهد خواهند بود.

همزمان با بلاتکلیفی مستمر صنعت خودرو مدیران عامل دو شرکت بزرگ خودرو ساز طی روزهای آینده تغییرات مدیریتی را شاهد خواهند بود.

طی هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر تغییرات مدیریتی دو شرکت بزرگ خودروساز ایران خودرو وسایپا مطرح بود که در نهایت به اذعان برخی از فعالان خودرو تغییرات مدیریتی این دو شرکت در مرحله نهایی قرار داشته و طی روزهای آینده هاشم یکه زارع جایگزین جواد نجم الدین به عنوان مدیر عامل جدید ایران خودرو معرفی خواهد شد.

البته تغییرات مدیریتی این دو شرکت پیش از این نیز هم راستای التهابات بازار قیمت خودرو و عدم اتخاذ تصمیمات مناسب برای حل مشکلات رکود تولید خودرو عنوان می گردید و مدیران خودروساز با ارائه برنامه هایی سعی در کنترل و مدیریت بازار تولید خودرو داشتند.

اما به نظر می‌رسد با حضور نعمت زاده به وزارت صنعت و اعمال تغییرات مدیریتی؛ صنعت خودروی کشور مرحله جدیدی را برای افزایش حجم تولید و کنترل بازار خودرو پیش روی خود خواهد داشت.

براساس این گزارش، هاشم یکه زارع که از سال ۱۳۸۸ با حکم نجم الدین به عنوان مدیرعامل ایران خودرودیزل مشغول فعالیت بوده است و در پرونده کاری خود سابقه مدیریت و عضویت در هیات مدیره و چندین شرکت خودروساز از جمله مگاموتور، سازه گستر، سایپادیزل و پارس خودرو را نیز دارد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر و دکترای مدیریت است.

ناگفته نماند براساس خبرهای رسیده علی مرادلو نیز به عنوان گزینه پیشنهادی به جای مدنی سکان دار گروه خودروسازی سایپا خواهد شد. البته بعد از آنکه حکم قائم مقام سایپا با امضای مدنی امضاء شد از سایپا خبر رسید که حضور مردالو در این شرکت خودروسازی ضعیف شده و احتمالاً عموزاده جایگزین مدنی می شود؛ فعلاً هیچ مقام رسمی در وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره اظهار نظر نکرده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین