|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
چند روز پیش هاشم یکه‌زارع از سوی هیأت مدیره ایران‌خودرو به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و جایگزین جواد نجم الدین شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید ایران‌خودرو فردا بعد از ظهر برگزار می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید ایران‌خودرو فردا بعد از ظهر برگزار می‌شود این مراسم با حضور مسئولان وزارت صنعت در سالن سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد.

چند روز پیش هاشم یکه‌زارع از سوی هیأت مدیره ایران‌خودرو به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و جایگزین جواد نجم الدین شد.

گفتنی است، یکه زارع متولد 1335 است و 28 مهر 88 با حکم نجم الدین به سمت مدیرعاملی ایران خودرو دیزل منصوب شده بود. وی فعالیت خود در پست های مدیریتی در حوزه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را، از سال 61 با عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت صنایع ماشین های چوب آغاز کرد.

عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت طراحی مهندسی تکنوتار به مدت پنج سال، عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت سایپا دیزل به مدت 12 سال، عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت پارس خودرو به مدت پنج سال، مشاور عالی در گروه خودروسازی سایپا و مشاور ارشد شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، از جمله سوابق مدیریتی "هاشم یکه زارع" است.

وی همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت های محور خودرو، شهاب خودرو، موتورسازان، سایپا دیزل، مگاموتور، سازه گستر، پارس الکتریک و ایران خودرو و مشاور خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را نیز بر عهده داشته است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین