|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
تهیه‌کننده سریال «قاب خاطره» که قرار است مجموعه‌اش از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن برود، درباره‌ی روند تولید این سریال گفت: «قاب خاطره» به شکل اپیزودیک در حال ساخت است و تاکنون حدود 17 قسمت از آن به پایانی رسیده است.
داوود بیدل خاطرنشان کرد: سریال «قاب خاطره» با موضوع درام اجتماعی به کارگردانی محمد حجت ذیجودی در حال ساخت است. این مجموعه قرار است 26 قسمت باشد که تاکنون 17 قسمت از آن تمام شده است؛ ضمن اینکه زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست.

وی افزود: سریال «قاب خاطره» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه آی‌فیلم که وابسته به معاونت برون مرزی صداوسیماست ساخته می‌شود قصه‌های این سریال بر اساس طرحی از حسن وارسته است و سرپرست نویسندگان علی حدادی است.

همچنین او درباره پخش سریال «قاب خاطره» از شبکه آی فیلم توضیح داد: مدتی است که شبکه آی‌فیلم تولیداتش را آغاز کرده است و خیلی هم در این زمینه حساسیت دارد به همین خاطر دوست داشتم برای این شبکه یک سریال بسازم و خوشحالم که سریالم از آی‌فیلم پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده سریال «قاب خاطره» با معرفی بازیگران سریالش ادامه داد: علی نصیریان، رامین ناصرنصیر‌، افشین سنگ‌چاپ‌، شهره سلطانی، محمد الهی،‌ مهروز ناصر شریف از بازیگران اصلی این سریال هستند و بازیگران دیگری مثل داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی،‌ جمشید جهان‌زاده،‌ رضا توکلی و ... به عنوان میهمان در کار هنوز خواهند داشت.

بیدل در پایان با اشاره به داستان سریال «قاب خاطره» به ایسنا گفت: قصه این سریال در یک بازارچه می‌گذرد که در شهر مشهد است و تمام داستان‌ها در همان بازارچه می‌گذرد؛ البته دکور کارمان در ملارد کرج است ولی به گونه‌ای طراحی شده است که انگار در شهر مشهد است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین