|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
هوشنگ حریرچیان که این روزها بازی او را در مجموعه تلویزیونی «پژمان» شاهد هستیم، درباره ویژگی‌های نقش خود در این سریال گفت: من سعی کردم در این کار نقش پدری را بازی کنم که متفاوت از سایر نقش‌های مشابه‌ام در کارهای قبلی است.
این بازیگر ادامه داد: اگر چه نقش من در سریال «پژمان» به چند اپیزود محدود می‌شود و در سریال «ساختمان پزشکان» یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده بودم، اما اگر دقت کنید می‌بینید که این دو پدر متفاوت از هم هستند.

وی یادآور شد: من در سریال «آشپزباشی» هم نقش پدر یک خانواده را بازی می‌کردم و باز هم در اجرای آن تفاوت‌هایی را در نظر داشتم.

این بازیگر درخصوص همکاری خود با سروش صحت بیان کرد: حضور سروش صحت به عنوان کارگردان در این سریال یک نقطه قوت است.

او علاوه بر این که کارگردان است، نویسنده خوبی هم هست. از طرفی خودش بازیگری هم می‌کند؛ بنابراین به همه چیز اشراف دارد و با بازیگر خود ارتباط بهتری برقرار می‌کند. شاید اگر هر کارگردانی جز او این مجموعه را می‌ساخت، نتیجه کارش به این خوبی نبود و یا حداقل باید بگویم از مسیر دیگری پیش می‌رفت.

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» نظر خود را درباره نقشش در سریال «پژمان» این طور بیان کرد: به دلیل این که متن به اصطلاح داغ داغ به دستمان می‌رسید، من از همان ابتدا نمی‌توانستم برآورد چندانی از نقش داشته باشم. اما با توجه به توضیحاتی که آقایان قاسم‌خانی درباره قصه به من دادند و این که پیش از این همکاری‌های خوبی با این گروه داشتم، نقش را پذیرفتم و متاسفانه تا به حال نتوانسته‌ام نظری درباره آن داشته باشم. در مجموع من سعی می‌کنم از همکاران حرفه‌ای و کاربلد خودم همیشه یاد بگیرم. اما این به معنای تقلید نیست. همچنین اعتقاد دارم که در عین این که نظر عامه مردم اهمیت دارد، نگاه خواص هم مهم است و باید به آن توجه کرد.

مجموعه تلویزیونی «پژمان» داستان یک فوتبالیست از خودراضی و ناشی است که فصل جدید فوتبال آغاز شده، اما هنوز نتوانسته است تیمی را برای خود دست و پا کند و این موضوع ماجراهایی جدیدی را پیش‌روی او قرار خواهد داد.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیماست که هر شب ساعت 20.45 و تکرار آن روز بعد ساعت 14.25 از این شبکه به پخش می رسد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین