|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
شبکه تماشا که تاکنون سریال‌های دیگر شبکه‌ها را بازپخش می‌کرد با "شهر دایناسورها" پخش سریال‌های اختصاصی را نیز آغاز خواهد کرد.
سریال "شهر دایناسورها" از روز پنجشنبه، 4 مهر بر روی آنتن شبکه تماشا خواهد رفت.

مدیر تامین برنامه این شبکه درباره این سریال گفت: شهر دایناسورها که محصول مشترک آلمان، انگلیس و آمریکاست برای نمایش از این شبکه خریداری و دوبله شده است.

حمیدرضا سرافرازی با اعلام این که سریال مذکور که در 18 قسمت دوبله شده، به صورت هفتگی در روزهای پنجشنبه ، ساعت 22 از شبکه تماشا پخش خواهد شد، افزود: داستان این سریال درباره دو پسر جوان است که هواپیمای آنها حین پرواز روی اقیانوس سقوط می کند. پسرها خود را به جزیره ای که در وسط اقیانوس قرار دارد، می رسانند.اما این جزیره متعلق به دایناسورهایی است که رام شده اند. پسران جوان در این جزیره بُعدی تازه از زمان را تجربه می کنند.

به گفته وی این مجموعه با سرپرستی شوکت حجت دوبله شده و بهروز علی محمدی و امیرمحمد صمصامی گویندگان نقش های 2 برادر هستند.

سرافرازی با اعلام اینکه شبکه تماشا علاوه بر این سریال، چند سریال های خارجی دیگر نیز خریداری کرده است، اظهار کرد: سریال کره‌ای "پزشک زبردست" از جمله این سریال‌هاست که در 26 قسمت تولید شده و با پایان دوبله آن ،ظرف هفته آینده به روی آنتن می‌رود.

وی سریال کمدی خانوادگی پزشک خانواده محصول کشور ایتالیا را از دیگر سریال های خریداری شده برای این شبکه عنوان و تصریح کرد: این سریال نیز در مرحله آماده سازی برای پخش است.

سرافرازی با بیان این که «سریال عدالت» حقیقی نیز دیگر سریال خارجی است که به زودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: شبکه تماشا با توجه به رویکرد تخصصی خود در پخش سریال، همواره پخش آثار جدی در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین