|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
محسن چگینی در آستانه‌ پخش سریال سروش صحت:
کد خبر: ۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
تهیه‌کننده سریال «پژمان» گفت: این سریال در عین اینکه قهرمان اصلی‌اش از میان فوتبالیست‌ها انتخاب شده، اما مضمون طنز آن و داستان اجتماعی و خانوادگی‌اش چنان طراحی و تلفیق شده که می‌تواند همه اقشار جامعه را به خود جلب کند و مخاطبان آن صرفا ورزشکاران و فوتبالیست‌ها نیستند.
محسن چگینی گفت: سریال «پژمان» آماده پخش است و طبق اعلام شبکه سه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و 45 دقیقه روی آنتن خواهد رفت. این سریال در 25 قسمت تهیه شده و ترانه تیتراژ پایانی آن نیز بر اساس شعری از افشین یداللهی توسط گروه دنگ شو ساخته شده است.



تهیه‌کننده سریال‌های «ساختمان پزشکان» و «دزد و پلیس» درباره مجموعه «پژمان» توضیح داد: اصولا بحثی میان فوتبالیست‌ها و اغلب ورزشکاران وجود دارد که آنها دوبار می‌میرند؛ یکی زمانی که از دوران قهرمانی و حضور درخشان در عرصه‌ها و میادین ورزشی دور می‌شوند و کناره می‌گیرند و دیگری هم مرگ آنان در پایان عمر. سریال «پژمان» هم دقیقا به همین مضمون می‌پردازد، اما در لفافه ای از طنز و شاهد دوران افول یک کاراکتر ورزشکار هستیم که سال‌ها در تیم‌های پر طرفدار بازی کرده است. فکر می کنم تاکنون مجموعه‌ای از این منظر به زندگی یک ورزشکار نپرداخته باشد و امیدواریم مورد قبول مردم واقع شود.

چگینی در پایان گفت: «پژمان» اگر چه یک سریال طنز و کمدی و مفرح است، اما تلاش کرده‌ایم در لایه‌های زیرینش مفاهیم اخلاقی و انسانی را نیز مد نظر داشته باشیم که هدفدار باشد؛ چرا که معتقدیم طنز بی‌هدف هرگز ماندگار نخواهد بود و در فاصله کوتاهی از یادها خواهد رفت.



این تهیه‌کننده در خصوص داستان مجموعه «پژمان» یادآور شد: پژمان جمشیدی در این سریال به کارگردانی سروش صحت، نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می‌شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای ستارگی‌اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر فوتبالش به پایان رسیده است. با وجود این، شرایط مالی نامساعد و برخی مشکلات اقتصادی که گریبانگیر خانواده‌اش شده، او را مجبور می‌کند که قید زندگی لوکس و پرخرجش را بزند و پس از سال‌ها دوباره نزد خانواده‌اش بازگردد. پژمان حالا باید در 35 سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید کند؛ زندگی‌ای که ماجراهای جدیدی را پیش‌روی او قرار خواهد داد.




بر اساس این گزارش، سام درخشانی در این سریال نقش مدیر برنامه‌های پژمان را ایفا می‌کند و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، ویدا جوان، غلامحسین لطفی، اردشیر کاظمی، رضا کریمی و... دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.



امیرحسین رستمی، اشکان خطیبی، فرهاد آییش، رامبد جوان، هومن برق نورد، بهنام تشکر و ... نیز ازجمله بازیگران مهمان سریال و چهره‌هایی فوتبالی چون حمید درخشان، بهروز رهبری فر، علی موسوی، محمد محمدی، آرش برهانی، حسین ماهینی و ... هم در نقش خود چند سکانس جلوی دوربین رفته اند.

پژمان محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه است و در 25قسمت تولید شده است.

پیمان قاسم‌خانی و مهراب قاسم‌خانی فیلمنامه «پژمان» را نوشته‌اند و کارگردان تلویزیونی هم بر عهده محمود رضایی است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
عسل الهیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
اقای. پژمان جمشیدی رو خیلی خیلی دوست دارم و منو داداشم ۱۳۲فیلمتون را دیدیم اقای پژمان جمشیدی با جمبه تر هستند و من فوتبالیستاایی دیگر مثل شما نیستند عسل الهیاری هستم
دوستون دارم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین