|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
هشدار یک سازمان حمایت از حقوق کودکان
کد خبر: ۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
یک سازمان حمایت از حقوق کودکان نسبت به سوء‌استفاده جنسی اینترنتی از کودکان هشدار داد.
سازمان «مرکز حمایت از کودکان در برابر سوء‌استفاده اینترنتی» در انگلیس در این رابطه اعلام کرد: در سراسر جهان، افرادی با ارعاب و تهدید کودکان، آنان را مجبور می‌کنند که تصاویر غیراخلاقی و پورنوگرافیک از خود منتشر کنند.

«اندی بارکر»، سخنگوی این سازمان اظهار داشت که سوء‌استفاده‌کنندگان از کودکان در ابتدا به عنوان کودک و افراد هم‌سن با قربانیان خود ارتباط اینترنتی برقرار کرده تا بتوانند اعتماد آنها را به دست آورند.

این افراد پس از دریافت اطلاعات یا تصاویر که از نظر کودکان محرمانه است با تهدید به افشای این مطالب، آنان را به برقراری ارتباط جنسی یا مبادله تصاویر پورنوگرافیک مجبور می‌کنند.

در مراحل بعدی، سوء‌استفاده‌کنندگان از کودکان با تهدید به اینکه تصاویر جدید را برای والدین‌ آنها خواهند فرستاد به سوء‌استفاده از آنان ادامه می‌دهند.

بارکر همچنین گفت که حداقل از بیش از 420 مورد از این گونه سوءاستفاده‌ها از کودکان در انگلیس اطلاع دارد اما مطمئن است که این قبیل فعالیت‌ها در بسیاری از نقاط مختلف جهان در جریان است و شمار قربانیان این رفتارهای غیرانسانی و مشمئزکننده به صدها و یا حتی هزارها کودک می‌رسد.

بی‌بی‌سی گفت: چند هفته پیش، یک نوجوان 17 ساله انگلیسی در پی تهدید به افشای تصاویر و فیلم‌هایی از خود که از طریق اینترنت در اختیار فرد دیگری قرار داده بود، خودکشی کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین