|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
نشست کمیته داوران فدراسیون فوتبال به منظور انتخاب داور دربی 77 در حاشیه کلاس آموزش داوران لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم برگزار می‌شود.

 مرحله سوم و پایانی کلاس آموزش داوران لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم از فردا در هتل آکادمی کمپ تیم‌‎های ملی در تهران برگزار می‌شود که قرار است در حاشیه برگزاری این کلاس، اعضای کمیته داوران در نشستی داور دربی 77 را انتخاب می‌کنند.

البته هنوز اعضای کمیته، در مورد گزینه‌های قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس که روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، به جمع بندی نرسیده‌اند اما طبق اعلام فریدون اصفهانیان قرار است گزینه نهایی داوری این بازی حساس تا روز سه‌شنبه انتخاب و معرفی شود.

در مرحله سوم و پایانی کلاس آموزش داوران لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم که با مدرسی هدایت ممبینی و مسعود عنایت برگزار می‌شود، 100 داور از استان‌های تهران، البرز، قزوین، همدان، بوشهر، خوزستان و ... حضور خواهند داشت و پس از حضور در کلاس‌های تئوری و عملی، برای قضاوت در این رقابتها تست آمادگی جسمانی می‌دهند.

مرحله دوم این کلاس هم زیر نظر مسعود مرادی و اسماعیل صفیری و با حضور 100 شرکت کننده از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، قم، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بوربراحمد و کردستان برگزار شد که آخرین قوانین داوری برای شکرت کنندگان در کلاس تدریس شد. همچنین در پایان کلاس هم از حاضران تست آمادگی جسمانی گرفته شد.

این دوره به میزبانی استان کرمان و در هتل جهانگردی شهر کرمان برگزار شد که مدرسان و حاضران در این کلاس، از نحوه میزبانی انجام شده ابراز رضایت کردند.

منبع: مهر
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین