جمعه شاهد فوتبال دیگری از من خواهید بود
کد خبر: ۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
مدافعان استقلال خوب و با تجربه هستند اما همین مدافعان با 9 گل خورده در هشت بازی شرایط مناسبی ندارد. آنها جمعه شاهد فوتبال دیگری از من خواهند بود و فکر مهارم را نباید کنند.
تدبیر و امیددر شرایطی که تصور می شد بازیکنان جوانی که به ترکیب پرسپولیس اضافه شده اند نتوانند به زودی در این تیم جا بیفتند خلاف آن اثبات شد و بازیکنان تازه وارد روزهای خوبی را سپری می کنند. پیام صادقیان یکی از بازیکنانی است که توانسته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد و مطمئنا در داربی هم نگاه ها به سمت اوست.
بازیکن جوان پرسپولیس در گفت و گو با قانون آنلاین درباره شرایط تیمش پیش از دیدار داربی حرف زد که در ادامه می خوانید

با پیروزی پرگل مقابل فولاد صدرنشین. به نظر می رسد خودتان را هم سورپرایز کردید!

نه، ما به تیم مان ایمان داریم و قدرت و پتانسیل واقعی پرسپولیس را می شناسیم. در هفته های گذشته و مخصوصا مقابل نفت بدشانسی آوردیم و نباید بازنده میدان می شدیم. آن باخت ما را از هدف مان دور کرد و برای بازی با فولاد بی قراری می کردیم تا هر چه زودتر آن نتیجه را جبران کنیم. فولاد یکی از آماده ترین تیم های لیگ است که از نظر فنی و کیفیتی فوتبال خوبی به نمایش می گذارد و برتری ما مقابل این تیم خیلی چیزها را ثابت کرد. ما باخت مقابل نفت تهران را فراموش کرده بودیم و با تمرکز بالایی به دیدار فولاد رفتیم و خوشبختانه نتیجه خوبی هم به دست آوردیم. اگر از موقعیت های مان استفاده می کردیم می توانستیم برد پرگل تری هم به نام پرسپولیس کنیم.

اما قبول داری که پرسپولیس همچنان پر نوسان است و نمی توان به آن اعتماد کرد؟

صبحت نوسان نیست. فوتبال پر از اتفاقات غیر منتظره است. نمی توان گفت تیمی که بهتر بازی کند حتما برنده نهایی بازی است. همین چیزها است که فوتبال را زیبا می کند. یک روز می تواند روز فوتبالیست باشد و روز بعد نه. خوشبختانه از نظر جدولی شرایط خوبی داریم و از این ببعد تیم خسیسی خواهیم شد و به کسی اجازه خودنمایی نخواهیم داد.

حتی به استقلال؟

حتی به استقلال!

همه منتظر داربی هستند. بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد و شکست استقلال مقابل همتای خوزستانی اش به نظرت این داربی چه شرایطی خواهد داشت؟

ما از نظر روحی در بهترین شرایط خودمان هستیم و استقلال بعد از شکست مقابل شاگردان آقای ویسی از نظر روحی شرایط خوبی ندارند. اما همانطور که گفتم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مخصوصا اینکه داربی نسبت به همه بازی ها شرایط منحصر به خودش را دارد. با توجه به شرایطی که در تیم خودمان می بینم شانس ما برای پیروزی خیلی بیشتر از چیزی است که حتی طرفداران مان انتظار دارند.

اما انتقادی که به ترکیب پرسپولیس می شود این است که شما بازیکن داربی باز ندارید. این مسئله نمی تواند در روند بازی نقش داشته باشد؟

خوشبختانه کسانی که این حرف را حتی پیش از شروع لیگ می زدند جواب شان را گرفته اند. خیلی ها می گفتند سن بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند کم است و از نظر تجربه به مشکل می خورند اما همانطور که همه دیدند بازیکنان تازه وارد نقش خوبی در تیم داشتند و امثال امید عالیشاه و عباس زاده چقدر خوب توانستند خودشان را در تیم جا بیندازند. کسانی که همچنان دچار شک هستند می توانند تا روز جمعه منتظر بمانند و آن وقت چهره واقعی بازیکنان تازه وارد را ببینند.

و خود تو؛ چقدر فکر می کنی در داربی موثر باشی؟

برای این بازی سراپا انگیزه هستم. مطمئن باشید پیام صادقیانی متفاوت در این بازی شاهد خواهید بود و یکی از بهترین بازی های عمرم را به نمایش می گذارم و مدافعان استقلال باید از من بترسند!

اما مدافعان استقلال مدعی هستند که ملی پوشان ایران هستند و سد محکمی برابرتان خواهند ساخت.

پس چرا همین مدافعان تیم ملی در بازی قبلی پذیرای این همه گل شدند! ما با مدافعان خوب و فنی ای که در اختیار داریم و از نظر دریافت گل هم تنها 3 گل خورده ایم این همه ادعا نداریم. مدافعان استقلال خوب و با تجربه هستند اما همین مدافعان با 9 گل خورده در هشت بازی شرایط مناسبی ندارد. آنها جمعه شاهد فوتبال دیگری از من خواهند بود و فکر مهارم را نباید کنند.

این همه از برد تیمت مطمئنی؟

نباید انتظار یک برد پر گل و خیلی رویایی مانند 6 بر صفر گذشته را داشته باشید اما مطمئنا تیمی که برنده میدان خواهد بود نامش پرسپولیس است و هواداران مان شادترین مردم روی زمین در غروب جمعه خواهند بود.

منبع: قانون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین