|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیر حسین صادقی روی هر دو گلی که از استقلال خوزستان دریافت کردیم مقصر بود.
امیر قلعه نویی شامگاه شنبه پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به استقلال خوزستان، بازیکنانش و هوادارانش برای این پیروزی تبریک می گویم. استقلال خوزستان لیاقت پیروزی در این بازی را داشت و از ما بهتر بود.

وی افزود: استقلال تهران قبل از دریافت گل اول، بازی را کاملا در اختیار داشت ولی روی اشتباهات فردی دو گل از حریف دریافت کرد و متاسفانه در نهایت بازی را واگذار کردیم.

قلعه نویی تصریح کرد: گل اول و دوم این بازی روی اشتباهات امیر حسین صادقی وارد دروازه ما شد در حالیکه این اشتباهات از این بازیکن بعید بود.

سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: مصدومیت هاشم بیک زاده در دقیقه نخست بازی به تیم ما یک آسیب جدی وارد کرد به گونه ای که ما مجبور شدیم با جابه جایی بازیکن این خلا را پر کنیم ولی این ترفند کارساز نبود.

قلعه نویی ادامه داد: هافبک های استقلال خوزستان به خصوص ایمان مبعلی به همراه میلاد میداوودی و عادل کلاه کج بازی مناسبی را از خود به نمایش گذاشتند به گونه ای که باید ایمان مبلعی را یکی از بهترین بازیساز فوتبال ایران دانست.

وی تاکید کرد: استقلال خوزستان در دیدار، یک بازی مدرن و بدون ادعا را به نمایش گذاشت و در نهایت با کسب سه امتیاز این بازیف به حق خود رسید. البته این موضوع را قبول ندارم که ما در این دیدار، حریف را دست کم گرفتیم ولی امروز روز ما نبود. ضمن اینکه گرمای هوا روی باخت ما تاثیر نگذاشت بلکه ما به اشتباهات فردی خود باختیم.

قلعه نویی عنوان کرد: از باشگاه استقلال خوزستان بابت موافقت با به تعویق افتادن این بازی تشکر می کنم زیرا آنها مردانگی به خرج دادند.

سرمربی استقلال تهران همچنین در خصوص اینکه این باخت چه تاثیری در بازی استقلال در شهرآورد تهران دارد؟ تصریح کرد: ابتدا باید ۲۴ ساعت به بازیکنان استقلال استراحت بدهیم و بعد با آنالیز بازی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، به دیدار پرسپولیس می رویم.

قلعه نویی در خصوص غیب فرهاد مجیدی در این بازی عنوان کرد: مجیدی مصدوم بود و ترجیج دادیم در این بازی به وی استراحت بدهیم. اگر شرایط فرهاد مناسب بود وی را در لیست ۱۸ نفره بازی با پرسپولیس قرار می دهیم.

وی در خصوص احتمال بازکشت مجتبی جباری به استقلال تهران نیز گفت: جباری بازیکن تیم سپاهان اصفهان است و قصد ندارم در مورد وی صحبت کنم.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. گلهای این بازی را عادل کلاه کج در ۳۹ و علی بیگدلی در دقیقه ۷۵ وارد دروازه استقلال تهران کردند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین