|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هيچ شادي جديدي هم ندارم كه در بازي با استقلال رو كنم. اگر گل بزنم مثل هميشه خوشحالي مي‌كنم.»
تدبیر و امیدمعلوم بود كه به خاطر تنها يك گل، كسي مهاجم 16 گله فصل پيش را تحسين نخواهد كرد. سیدمهدي سيدصالحي هم به همين خاطر بود كه در اين هفته‌ها تنها انتقاد شنيد و انتقاد. او تا پيش از اين بازي آخر برابر فولاد تنها يك بار و آن هم به تراكتورسازي گل زده و حتي قرار بود بازي با تيم اهوازي را هم از روي نيمكت تماشا كند. آنقدر اما خوش شانس بود كه اعتماد دوباره سرمربي را مال خود كند و اتفاقا چه جواب خوبي هم به اين اعتماد داد.

 سيدصالحي اين بار دو گل زد كه البته يكي‌اش را به نام بازيكن فولاد نوشتند و با اين‌همه، او تنها قرمزپوشي است كه در اين فصل بيش از يك گل براي پرسپوليس زده و براي ديدن نخستين گلش در دربي هم بازي آخر هفته را وعده مي‌دهد.

 انگار قرار است تنها در بازي‌هاي خيلي حساس گل بزني!

- اين لطف خدا بوده و هست كه هميشه در بازي‌هاي بزرگ كمك كند تا باري از تيمم بردارم. البته مهم‌تر از گلزني من، موفقيت پرسپوليس است و من تنها سعي مي‌كنم با تمام وجود براي تيمم بجنگم.

 راستي بالاخره در اين بازي دو گل زدي يا يك گل؟

- دو تا زدم. در فيلم بازي مشخص است كه يكي از بازيكنان ما و فرزاد حاتمي عقب عقب به سمت دروازه مي‌روند و من از پشت 18 با يك پرش سه گام با سر به توپ ضربه مي‌زنم اما مثل اينكه توپ به حاتمي خورده و رفته توي گل و گل را هم به نام او نوشتند. من هم اصراري ندارم كه گل به نام من نوشته شود اما من زدم.

در يك صحنه هم به خاطر موقعيتي كه از دست دادي حسابي علي دايي را عصباني كردي.

- عصبانيتش را نديدم اما بعد از بازي گفت همان موقع بايد توپ را از بالاي دست دروازه‌بان رد مي‌كردي ولي من مي‌خواستم توپ را كنترل كنم و جور ديگري ضربه را بزنم كه نشد.

 كسي فكر نمي‌كرد فولاد را ببريد؛ آن هم با اين نتيجه!

- در مورد ما كمي بي‌انصافي شد وگرنه تيم خيلي خوبي داريم. در اين بازي هم مي‌دانستيم فولاد به خوبي توپ را مي‌چرخاند و از پاس‌هاي عمقي براي گل زدن استفاده مي‌كند ولي ما با پرس شديد راه نفوذشان را بستيم و هدف خودمان هم عمق دفاع آنها بود.

 دربي را هم مي‌توانيد مثل اين بازي ببريد؟

- الان هنوز زود است درباره دربي حرف بزنيم ولي با بردي كه آورديم بازيكنان شارژ روحي شدند. ما از همه بازي‌ها برد مي‌خواهيم و به نظرم دربي هم هيچ فرقي با بقيه بازي‌ها ندارد.

 حتي براي تو كه قبلا بازيكن سابق استقلال بودي؟

- يك بازيكن كه نمي‌تواند هميشه در يك تيم بماند! من از اينكه يك پرسپوليسي هستم خوشحالم و براي موفقيت اين تيم با تمام وجود مي‌جنگم. اميدوارم برنده دربي هم ما باشيم.

 در يكي از مصاحبه‌هايت گفته بودي مقابل استقلال هت‌تريك مي‌كني.

- من گفتم؟ تنها چيزي كه من گفتم اين بود كه تا حالا در ليگ هت‌تريك نكرده‌ام! من قبلا بازيكن استقلال بوده‌ام و هواداران آن تيم در ورزشگاه تشويقم كرده‌اند آن وقت بيايم اين حرف‌ها را بزنم؟ البته كه هميشه سعي مي‌كنم براي تيم خودم مفيد باشم و تا آخرين نفس مي‌جنگم ولي هيچ‌وقت چنين حرفي نزدم.

يعني به گلزني در دربي حتي فكر هم نكرده‌اي؟

- من يك مهاجم هستم و هميشه به گلزني فكر مي‌كنم. برايم فرقي هم ندارد كه به چه تيمي گل بزنم. اگر قسمت شود و بتوانم، حتما گل مي‌زنم. راستش را بخواهيد تا حالا در دربي گل نزده‌ام و اميدوارم كه گلزني در دربي را هم براي نخستين‌بار در بازي اين هفته تجربه كنم. من با پيراهن سپاهان به استقلال گل زده‌ام و در پيكان و تراكتورسازي هم كه بودم پاس گل دادم ولي اين بار مي‌خواهم گل بزنم. البته پيروزي پرسپوليس خيلي مهم‌تر از گلزني من است ولي مي‌توانيد منتظر ديدن نخستين گل من در دربي باشيد.

 نمي‌خواهي براي گلي كه ممكن است در دربي بزني يك شادي جديد رو كني؟

- اين شادي مخصوص من است و آن را با هيچ چيز عوض نمي‌كنم. هيچ شادي جديدي هم ندارم كه در بازي با استقلال رو كنم. اگر گل بزنم مثل هميشه خوشحالي مي‌كنم. ضمن اينكه در گل‌هايي كه براي پرسپوليس مي‌زنم خودم هيچ نقشي ندارم و همه‌اش به خواست آن بالاسري است. حالا هم اميدوارم در دربي براي پرسپوليس موثر باشم و گل بزنم.

 خيلي محتاط حرف مي‌زني؛ يعني كري هم نمي‌خواني براي استقلالي‌ها؟

- من كري‌هايم را بعد از بازي مي‌خوانم. وقتي چيزي قابل پيش‌بيني نيست و كسي نمي‌تواند اتفاق‌هاي فوتبال را پيش‌بيني كند كري خواندن هم ديگر معنايي ندارد. به نظر من كه همه چيز دست خدا است و اتفاقات را او رقم مي‌زند.

 نکته

در آخرين تمرين پيش از بازي با فولاد بود كه سيدصالحي به دستور سرمربي كاورش را به يونس شاكري داد و بعد هم در كمال تعجب شاهد تشويق‌هاي اغراق‌آميز دايي خطاب به او بود. سيدصالحي هم كه تصور مي‌كرده مقابل فولاد نيمكت‌نشين باشد، به گفته خودش فشار عصبي زيادي را قبل از بازي تحمل كرده. به همين خاطر بعد از گلي كه زد به سمت علي دايي رفت و به او گفت: «به خدا شش بازي است كه تلاش مي‌كنم گل بزنم. فكر مي‌كردم ديگر از من نااميد شده‌ايد اما ممنون كه دوباره به من اعتماد كرديد.»
منبع: جام نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین