|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این‌که دولت کماکان در کنار مردم خواهد بود گفت: آنچه را که از مشکلات و خواسته‌های مردم در این سفر اطلاع یافتم در اولین جلسه‌ی هیئت دولت مطرح خواهم کرد.
محمدعلی نجفی عصر امروز در دهمین یادمان 32هزار جانباخته‌ی زلزله‌ی 5 دی‌ماه 1382 در بم، اظهار کرد: من حضور خودم را در کنار مردم بم یک توفیق بزرگ می‌دانم.

او بیان کرد: براثر زلزله‌ی 10 سال پیش، نه‌تنها مردم بم و استان کرمان، بلکه یک ملت عزادار شد و چون بم از سابقه‌ی تاریخی، فرهنگی و جهانی برخوردار بود، این حادثه افکار همه‌ی مردم جهان را متوجه بم کرد.

وی ادامه داد: شما بازماندگان زلزله، 10 سال را با اندوه گذراندید. من امروز آمده‌ام تا تسلیت رییس‌جمهور را به استحضار شما برسانم. حضور من در این مراسم، اعلام این مسأله است که دولت کماکان در کنار مردم بم خواهد ایستاد و از هیچ کوششی برای جبران خسارت مادی و معنوی دریغ نخواهد کرد. در کنار عرض تسلیت باید به واسطه‌ی عزم جدی شما در بازسازی بم به شما تبریک بگوییم.

معاون رییس‌جمهور گفت: امروز می‌بینیم ویرانه‌ها با همت شما مردم به خانه تبدیل شده است. همه‌ی اجزای شهر بم و بناهای تاریخی در سطح جهانی قابل عرضه و افتخار است. به‌واسطه‌ی صبر، تحمل و سازندگی که در وجود شما ظهور کرد و باعث احیای بم شد تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: این‌که بم امروز به دارالصابرین معروف شده، حرف گزافی نبوده است.

او ادامه داد: من خواسته‌ها، مشکلات و مسائل شما را در اولین جلسه‌ی هیئت دولت مطرح خواهم کرد و امید دارم بخشی از آن در کوتاه‌مدت و بخشی به‌تدریج حل شود.

نجفی افزود: بم ظرفیت‌های بالایی دارد و با تلاش شما مردم بم، با انجام آنچه وظیفه‌ی ماست، تلاش می‌کنیم رونق اقتصادی در این منطقه ایجاد و مسائل مربوط به اشتغال در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین