|
|
امروز: پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
»
کد خبر: ۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
گفتگوهای مردم با مردم و روابط مردم با مردم است که حتی مقامات سیاسی را تشویق به توسعه روابط دیپلماتیک و سیاسی به مظنور حل مسائل بین دو کشور می کند.
محمد علی نجفی معاون رئیس جمهور در گفتگویی با سی ان ان گفت که او معتقد است دیپلماسی پینگ پونگ ریچارد نیسکون می  تواند تاثیری مشابه بر روی ایران و امریکا امروز گذارد.



رئیس سازمان میراث فرهنگی ایران گفت: من به طوری جدی معتقد به دیپلماسی فرهنگی هستم و معتقدم که چیزی که می تواند روابط ایران و امریکا را پس از سالها بهبود ببخشد دیپلماسی فرهنگی است.

وی در ادامه تمام آمریکایی را دعوت به سفر به ایران کرد و به گردشگری به عنوان ابزار برتر در جهت تعامل اثرگذارد و طولانی مدت بین دو کشور دانست.

وی گفت: گفتگوهای مردم با مردم و روابط مردم با مردم است که حتی مقامات سیاسی را تشویق به توسعه روابط دیپملاتیک و سیاسی به مظنور حل مسائل بین دو کشور می کند.

معاون رئیس جمهور ایران افزود: رسانه های اجتماعی ابزار بزرگی هستند که برای ابراز عقیده و آشکارسازی واقعیت و حقیقت به کار می رود.

وی اضافه کرد: در طول دولت گذشته رسانه های اجتماعی و حضور ایرانیان در این رسانه ها غیرقانونی نگریسته می شد. اما فکر می کنم که دولت جدید به دنبال تغییر آن محدودیت ها باشد و انشانه ها آن تنافاضات رفع خواهد شد.

وی گفت که هم اکنون توپ در زمین امریکا است تا به پالس های مثبت ایران پاسخی مشابه دهد.
منبع: انتخاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین