|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
با صدور حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، مدیر کل حراست این سازمان منصوب شد.
صنایع دستی و گردشگری محمد علی نجفی با صدور حکمی "محمد جواد عباباف" را به عنوان مشاور خود و مدیر کل حوزه حراست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.

در حکم نجفی برای عباباف آمده است:

" نظر به شایستگی،تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "مشاور رییس سازمان و مدیرکل حراست" منصوب می شوید.

جایگاه و نقش کارآمد حراست در تحقق اهداف سازمانی و ماموریت های اصلی آن در حوزه های میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از اهمیت به سزایی برخوردار است که از طریق ارتباط گسترده با حوزه های مختلف و جلب همکاری و همراهی معاونان،مشاوران،مدیران کل ستادی،استانی و شرکت های وابسته،کارشناسان و همکاران محترم می توان به آن دست یافت که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و ساماندهی مناسب در جهت تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری،اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

محمد جواد عباباف پیش از این به عنوان مدیر کل حراست وزارت آموزش و پرورش، ریاست فرهنگسرای بهمن و ریاست فرهنگسرای عطار نیشابوری فعالیت داشته است."

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین