|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در نشست امروز مجلس وزیر اقتصاد بعد از دریافت کارت زرد اعلام کرد که استعفا می‌دهد، گفت: طیب نیا توقع کارت زرد گرفتن از مجلس را نداشت.
روح الله حسینیان، با اشاره به قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ های علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دریافت کارت زرد، گفت: به طور حتم طیب نیا توقع قانع نشدن نمایندگان مجلس را نداشت، زیرا فکر می کرد استدلال وی مورد قبول نمایندگان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استدلال طیب نیا در مدیریت عملکرد رییس کل بانک مرکزی صحیح بود، افزود: قطعا مسئولیت عملکرد سیف مربوط به طیب نیا نمی شود، از این رو طیب نیا به علت قانع نشدن نمایندگان مجلس شوکه شد و اعلام کرد که من استعفا می دهم.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به خانه ملت گفت: طیب نیا باید بداند که طرح سوال از وزرای دولت امری طبیعی است و وی باید در این امور صبر خود را بالا ببرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، افزود: به نظر من با کارت زرد دادن به طیب نیا یک اخطار جدی به کل کابینه دولت داد، زیرا در انتصابات مصالح نظام را رعایت نکردند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
2
این خواسته تمام کسانی است که به آقای روحانی رای د اده اند است کسانی که بارانت و خط بازی ونداشتن لیاقت وشایستگی دردولت قبلی سر پست وکاری آمده اند باید برکنار شوند وشایسته ترین افراد برای پیشرفت وموفقیت کشور به کار گرفته شوند و این حق ووظیفه قانونی دولت می باشد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین