|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
»
کد خبر: ۱۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: انحرافات و تخلفات دولت احمدی‌نژاد از قانون هدفمندی در کمیسیون اصل نود بررسی شد.

مصطفی افضلی‌فرد در تشریح نشست امروز (یکشنبه 10 آذر) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، از حضور اکبر ایزدی سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها در نشست امروز خبر داد و گفت: در نشست امروز ایزدی گزارشی را درباره موارد و تخلفات قانونی در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تخلفات قانونی در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در دولت احمدی‌نژاد بیشتر به تأمین منابع اعتباری و استقراض از بانک مرکزی ارتباط داشت،افزود:‌ همچنین در نشست امروز اصلاح مواد و محورها قانون هدفندی یارانه‌ها بررسی و بحث شد.

وی با تأکید بر اینکه در نشست امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس چگونگی اجرای فاز دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نیز مطرح شد، تصریح کرد: مقرر شد که مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیشنهادات خود را برای اصلاح قانون و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز دوم هدفمندی به مجلس بدهند.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی دولت، گام‌های بعدی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه 93 تدوین شده، افزود: در نشست امروز نحوه تأمین منابع و اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها از محل فروش حامل‌های انرژی، توانیر و آبفا، انحرافات دولت احمدی‌نژاد در تأمین بودجه این حوزه و خلاء‌های قانونی بررسی شد.

منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین