|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
با روحیه خوبی در هفته دوم روی تشک می‌رویم
کد خبر: ۱۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳
سرمربی تیم هیئت کشتی رستم کلا گفت: در دیدار مقابل استیل‌آذین از پیش بازنده نیستیم.

سیدمراد محمدی درباره دیدار در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد مقابل استیل آذین ایرانیان گفت: با توجه به بردی که در هفته اول به دست آوردیم با روحیه خوبی در این هفته روی تشک می‌رویم. از نظر آمادگی هم در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

وی ادامه داد: هفته سنگینی است؛ تیم استیل‌آذین خیلی زودتر از ما بسته شده و شرایط تیمی بهتر و مهره‌های سرشناسی را در اختیار دارد و سرمایه‌گذاری بیشتری انجام داده است. ما هم برای پیروزی مقابل این تیم روی تشک می‌رویم.

محمدی در خصوص اینکه با توجه به قدرت تیم حریف شاید کارشناسان شانس زیادی برای پیروزی این تیم قائل نباشند عنوان کرد: در دیدار مقابل استیل‌آذین از پیش بازنده نیستیم چون اگر فکر می‌کردم با این تیم از پیش بازنده هستم در لیگ مربیگری نمی‌کردم. استیل‌آذین از نفرات داخلی خوبی سود می‌برد و ما هم نفرات خوبی در اختیار داریم، کار هر دو تیم در این مبارزه سخت است.

سرمربی تیم هیئت کشتی رستم کلا در پاسخ به این سوال که در گروه سختی قرار گرفته‌اید و آیا شانسی برای صعود از گروهتان قائل هستید گفت: گروه سختی داریم، اما مطمئن باشید طوری با حریفان رقابت می‌کنیم که شگفتی‌ساز شویم.

تیم هیئت کشتی رستم کلا در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد باید جمعه در سالن شهدای هفت‌تیر تهران به مصاف استیل‌آذین ایرانیان برود.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین