|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
محمود گودرزي رئيس دانشكده تربيت بدني و علوم پزشكي دانشگاه تهران از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزير پيشنهادي وزرات ورزش و جوانان معرفي شد.
محمود گودرزی از سال از 1387 تا کنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده دارد.

گودرزی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی و معاونت فنی سازمان تربیت بدنی و ریاست فدراسیون تیراندازی را در کارنامه مدیریت ورزشی خود دارد.

وي از کشتی‌گیران اسبق استان تهران است که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را نیز داشته و اولین مسئول ورزشی در جمهوری اسلامی است که یک تیم ورزشی بانوان کشورمان را به مسابقات برون مرزی اعزام کرده و همچنين مدير مسئولی 4 نشریه علمی دانشگاهی به نام‌های "مدیریت ورزشی" ، "فیزیولوژی ورزشی" ، "رفتارحرکتی" و "طب ورزشی" نیز از دیگر فعالیت‌های علمی و ورزشی او به حساب می‌آید .

گودرزي در سال 90 با انتقاد از ورزش کشور گفته بود: افرادی که به عنوان تعیین کننده و سیاست‌گذاران ورزش در راس هرم قرار گرفته‌اند به دلیل نداشتن صلاحیت فنی و عدم آشنایی به ورزش کشور مانند کوه یخی می‌مانند که زیر آب شناورند و همواره قادر به گرفتن تصمیمات درست و منطقی نیستند. زمانی که وزیر ورزش انتصابی باشد و شناخت محدودی نسبت به مفاهیم اصلی ورزش داشته باشد، نتیجه کار باید روند سکون به خود بگیرد.

گفتني است جلسه راي اعتماد گودرزي قرار است هفته آينده يك‌شنبه برگزار شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین