|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
»
کد خبر: ۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن تمجید از رویکرد و تلاش های ایران در موضوع هسته‌ای به ویژه در گفتگوهای اخیر ژنو از همه کشورهای مذاکره کننده خواست تا اختلافات باقی مانده را حل و فصل کنند.

به گزارش العهد، دبیرکل سازمان ملل متحد از  رویکرد و تلاش های ایران در موضوع هسته‌ای به ویژه در گفتگوهای اخیر ژنو تمجید کرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد از  رویکرد و تلاش های ایران در موضوع هسته‌ای به ویژه در گفتگوهای اخیر ژنو ابراز رضایت کرد. بان‌کی‌مون، با تمجید از  رویکرد و تلاش های ایران در موضوع هسته‌ای به ویژه در گفتگوهای اخیر ژنو از همه کشورهای مذاکره کننده خواست تا اختلافات باقی مانده را حل و فصل کنند.

بان کی‌مون افزود:« من از جهت گیری جدید ایران و نیز مسئولان عالی رتبه اروپایی و کشورهای گروه 1+5 به خاطر تلاش‌های بی وقفه خود در گفتگوهای ژنو برای رسیدن به یک توافق  را می ستایم.» دبیرکل سازمان ملل همچنین از همه طرف‌های مذاکراه خواست تا اراده حل و فصل اختلافات را همچنان در گفتگوهای آتی حفظ کنند.    

وی همچنین به توافق نامه آژانس بین المللی انرژی اتمی با جمهوری اسلامی ایران طی سفر آمانو، دبیرکل این سازمان به ایران اشاره کرد.

منبع: تسنیم
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین