|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۰
»
کد خبر: ۱۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر احضار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس، گفت: در خصوص چرایی انتصابات اخیر صورت گرفته در بدنه وزارتخانه مذکور وزیر اطلاعات برای ارایه توضیحاتی در مجلس حاضر خواهد شد.
عبدالوحید فیاضی با بیان اینکه انتصابات اخیر صورت گرفته در بدنه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتقادات بسیاری را از سوی نمایندگان برانگیخته است، افزود: انتصاب میلی منفرد و توفیقی در بدنه وزارتخانه ای که موفق به کسب رای اعتماد برای تصدی بر آن نشده اند جای تامل دارد.

نماینده مردم محمود آباد و نور در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه حضور وزیر اطلاعات در روز یکشنبه( 19 آبان) برای ارایه توضیحات لازم در خصوص انتصابات اخیر صورت گرفته در وزارت علوم است، تصریح کرد: هنوز حرفی از استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مطرح نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر احضار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس، گفت: موضوع احضار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صحت ندارد بلکه کمیسیون آموزش در خصوص چرایی انتصابات اخیر در بدنه وزارت علوم و برای آگاهی از نتیجه استعلام وزارت اطلاعات درباره افراد منصوب شده از وزیر اطلاعات برای ارایه توضیحاتی در مجلس دعوت کرده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یادآور شد: اخباری که مبنی بر احضار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به کمیسیون آموزش مجلس در برخی رسانه ها منتشر شده صحت ندارد.

منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین