|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
»
مقتدایی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:
کد خبر: ۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از کلید خوردن استیضاح وزیر علوم در مجلس خبر داد و گفت: وزیر علوم امروز به کمیسیون آموزش می‌آید.
عباس مقتدایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با انتقاد از انتصابات و نوع عملکرد وزیر علوم، گفت: ناخرسندی تعدادی از نمایندگان مجلس سبب شده تا امروز روند مقدماتی برای استیضاح احتمالی فرجی‌ دانا شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: امروز بیش از 30 تن از نمایندگان که در اواخر جلسه به بیش از 70 تن رسید، در تذکر کتبی به وزیر علوم در خصوص انتصابات وی تذکر دادند که این تذکر عمدتا متوجه انتصاب 2 وزیر پیشنهادی قبلی علوم است که با اقبال نمایندگان روبرو نشده بودند.

عضو کمیسیو آموزش مجلس ادامه داد: خصوصا تعدادی از اعضای این کمیسیون به این مسئله معترض هستند که در جلسه‌ای که ساعاتی قبل از برگزاری جلسه رأی اعتماد با آقای فرجی دانا تشکیل شد، وی و اعضای کمیسیون اطمینان خاطر داد که در عزل و نصب‌های خود ملاحظات مورد نظر مجلس را نیز در نظر بگیرد و از افرادی که شائبه حضور در فتنه  88 را دارند، استفاده نکند.

مقتدایی خاطر نشان کرد: در جلسه روز یک‌شنبه کمیسیون تعدادی از اعضای این کمیسیون بنا داشتند موضوع استیضاح وزیر علوم را پیگیری کنند که در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که در اولین فرصت از وزیر علوم برای حضور در کمیسیون و استماع نظرات و دیدگاه‌های اعضای کمیسیون حاضر شود.

وی اظهار داشت: آقای فرجی دانا امروز قرار است با حضور در کمیسیون آموزش مجلس دیدگاه‌های اعضای کمیسیون را بشنود و به نظر می‌رسد که دلخوری نمایندگان به حدی است که روند استیضاح وزیر علوم بسیار زودتر از آن چیزی که پیش‌بینی می‌شد، کلید بخورد.

منبع: تسنیم
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین