»
کد خبر: ۱۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
اگر نمایندگان عقلانیت و موازین شرعی را در نظر بگیرند باید خواسته مردم را بدانند و باید بدانند که مردم چرا به روحانی رای داده‌اند؟
احمد قوامی از دخالت نمایندگان مجلس در انتخاب معاونان وزرا انتقاد کرد و گفت: دادن و ندادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی از اختیارات نمایندگان است، ولی دخالت در انتخاب معاونان وزرا حق نمایندگان نیست و نباید دست به چنین اقدامی بزنند.

وی افزود: ادامه فشار‌ها به انتصابات دولت قطعا تاثیرات منفی فراونی برعملکرد دولت می‌گذارد.

قوامی اقدامات مجلس را سنگ اندازی دانست و اظهار کرد: همانطور که در مذاکرات هسته‌ای روند خوبی در حال شکل گیری بود اما با تبلیغات گسترده و تحت الشعاع قرار دادن تظاهرات ۱۳ آبان امسال قصد مقابله و سنگ اندازی را با دولت و مذاکرات هسته‌ای داشتند که چنین رویکردی در مخالفت کامل با بیانات رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه بود و فشارهایی که مجلس به وزیر علوم برای انتخاب معاونانش وارد می‌کند در همین راستا قرار دارد.

وی تصریح کرد: ‌ اگر نمایندگان عقلانیت و موازین شرعی را در نظر بگیرند باید خواسته مردم را بدانند و باید بدانند که مردم چرا به روحانی رای داده‌اند؟

قوامی افزود: ۲ سال تا پایان مجلس نهم باقی مانده مجلسی که متاسفانه در آن در برخی موارد به عقلانیت کم توجهی می‌شود و برخی نمایندگان که باید پیگیر مسائل ومشکلات مردم باشند و دغدغه حفظ و ارتقا منافع ملی را داشته باشد به فکر منافع حزبی و شخصی خود هستند.
منبع: ایلنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین