|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
استاد حسین قندی در بستر "فراموشی" است
کد خبر: ۱۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
خانواده استاد حسین قندی ضمن تشکر فراوان از توجه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از کم توجهی سایر مسئولان گلایه کرده و ابراز امیدواری نمودند، عنایت آیت الله هاشمی اندکی از آلام و مشکلات پیش آمده برای استاد و خانواده ایشان را بکاهد
مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به نمایندگی ازسوی آیت الله هاشمی رفسنجانی از آقای حسین قندی استاد پیشکسوت روزنامه نگاری کشور عیادت کرد.

در پی کسالت و خانه نشینی حسین قندی یکی از تاثیرگذارترین اساتید روزنامه نگاری کشور در 3 دهه گذشته، رضا سلیمانی به نمایندگی از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی در منزل ایشان دیدار و احوال پرسی کرد.

مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار صمیمانه ، ضمن ابلاغ سلام آیت الله هاشمی رفسنجانی به آقای قندی و آرزوی سلامتی برای ایشان،  از نزدیک در جریان روند بیماری، درمان و مشکلات پیش آمده برای استاد پیشکسوت روزنامه نگاری کشور قرار گرفت.

خانواده استاد حسین قندی نیز در این دیدار ضمن تشکر فراوان از توجه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و آرزوی طول عمر با عزت برای ایشان، از کم توجهی سایر مسئولان گلایه کرده و ابراز امیدواری نمودند، عنایت آیت الله هاشمی رفسنجانی اندکی از آلام و مشکلات پیش آمده برای استاد و خانواده ایشان را بکاهد.

 شایان ذکر است استاد حسین قندی متولد اسفند 1330 در سبزوار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین الملل از آمریکا است که از اوایل دهه 50 تا اوایل دهه90 قریب 40 سال فعالیت و تدریس روزنامه نگاری را در کارنامه خود دارد.

وی علاوه بر سالها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه نگار شاغل در روابط عمومی ها و رسانه های کشور، در حوزه خبر جراید کثیرالانتشار نظیر کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب و جام جم مسئولیت داشته و بخاطر تسلط و نوآوری های ویژه در این زمینه به «سلطان تیتر» شهرت پیداکرد.

از استاد حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که کتب تخصصی «روزنامه نگاری نوین»، «مقاله نویسی در مطبوعات» «روزنامه نگاری تخصصی»و «تخیل در روزنامه نگاری» از مهم ترین آنهاست.

استاد حسین قندی قریب 4 سال است که به دلیل ابتلاء به بیماری نادر مغزی «هزار علت»، حافظه خود را از دست داده  و در کنار خانواده ضمن پیگیری درمان خود، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین