»
کد خبر: ۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
وزیر کشوراعتدال ، بهره وری و مشارکت مردم در همه زمینه ها را مهمترین برنامه ی استانداران جدید در دولت اعتدال و امید دانست.
عبد الرضا رحمانی فضلی با بیان اینکه 90 درصد استانداران دولت یازدهم بومی اند افزود : در انتخاب استانداران به آشنایی آنها با توانمندی ها و نیازهای هر منطقه و هماهنگی با مجمع نمایندگان مجلس توجه ویژه ای شده است .

وی عصرامروز در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان تعداد زیاد گزینه‌های استانداری همدان را نشان از نیروخیز بودن و توانمندی بالای همدان دانست و خاطرنشان کرد: در نهایت نیکبخت به عنوان استاندار همدان انتخاب شد.

وزیر کشور با بیان اینکه در دولت یازدهم رویکرد اجماع‌سازی شکل گرفته است گفت: برای نخستین بار است که در طول حیات انقلاب چنین نگاهی را شاهد هستیم.

وی این تغییر و تحول را در هر دولتی طبیعی دانست و گفت: قطعاً باید دولتمردانی را انتخاب کرد که هماهنگی بیشتری با نگاه و رویکرد دولت دارد و این به معنای ناکارآمدی مدیران قبلی نیست.
رحمانی فضلی با قدردانی از خدمات علی‌محمد آزاد استاندار قبلی همدان ،وی را یکی از نیروهای صادق، زحمتکش و بی‌ریای نظام دانست.

وی نیکبخت را انسانی خوش‌خلق و نیک روش دانست و افزود: امیدواریم با نگاه محمدناصر نیکبخت روند توسعه همدان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به همدان و همدانی‌ها دارد افزود: پیش از ورود به همدان ،رییس جمهور در جلسه دولت ،ز ویژگی‌های همدان، مردم خوب و ظرفیت‌های این استان سخن گفت و تأکید کرد که باید روی صنعت این استان سرمایه‌گذاری شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنانش، تکیه بر درآمد های غیر نفتی را نیاز کشور در دولت جدید دانست و گفت : ما باید از تحریم ها به عنوان یک فرصت برای خود باوری بیشتر و به کارگیری نبوغ برای درآمد های پایدار استفاده کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین