تحویل ۱۵ جنگنده «کوثر» به نهاجا تا ۳ سال آینده
کد خبر: ۲۴۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
فرمانده نیروی هوایی ارتش از تحویل ۱۵ جنگنده کوثر به این نیرو تا سه سال آینده خبر داد.
امیر «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در خصوص جنگنده کوثر و تحویل آن به نهاجا اظهار داشت: اولین جنگنده کوثر به نیروی هوایی تحویل داده شده است.
امیر نصیرزاده ادامه داد: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته و پس از تولید انبوه، طی سه سال ۱۵ جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش تحویل داده خواهد شد.
منبع: دفاع پرس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
