|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۵
»
کد خبر: ۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش، با یادآوری حضور وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در فراکسیون متبوعش، گفت: سوابق درخشان نصرالله سجادی مهر تاییدی بر اخذ رای اعتماد وی از مجلس است.
حسین گروسی با بیان اینکه سوابق درخشان و تجربیات بسیار وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دلیلی برای مخالفت مجلس با وی باقی نگذاشته است، افزود: امروز(14 آبان) نصرالله سجادی با حضور در فراکسیون ورزش مجلس به ارایه برنامه‌های خود پرداخت.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به دلیل حضور در معاونت وزارت آموزش وپرورش با روحیات و مشکلات جوانان آشنایی کافی دارد، تصریح کرد: سابقه حضور سجادی در کمیته ملی المپیک و سایر حوزه‌های ورزشی گواه روشنی بر توانایی بالای وی برای تصدی وزارت‌ ورزش است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش، با یادآوری حضور وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان در فراکسیون متبوعش، گفت: سوابق درخشان نصرالله سجادی مهر تاییدی بر اخذ رای اعتماد وی از مجلس است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به مسابقات جهانی در برخی رشته‌ها لازم است وزارت ورزش و جوانان در کشور از بلا‌تکلیفی خارج شده و هر چه سریع‌تر کار اصلی خود را آغاز کند.
منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین