کد خبر: ۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
سجادی جامعه ورزش را جامعه ای عزتمند توصیف کرد و گفت: همه خاک خورده ورزش هستیم و من روز یکشنبه 19 آبان از عزت این جامعه دفاع خواهم کرد.
سید نصرالله سجادی در جمع معاونان ، مدیران و روسای فدراسیونهای ورزشی با بیان اینکه موضوع انتخاب وزیر ورزش و جوانان سیر قانونی خود را طی خواهد کرد اظهار داشت : به رای نمایندگان مجلس اعتماد دارم و معتقدم همه آنها انسانهایی فرهیخته و قطعا بهترین تصمیم را در خصوص وزارت ورزش و جوانان خواهند گرفت .

وی در ادامه جامعه ورزش را جامعه ای عزتمند توصیف کرد و گفت: همه خاک خورده ورزش هستیم و من روز یکشنبه 19 آبان از عزت این جامعه دفاع خواهم کرد .

سجادی در این نشست ضمن قدردانی از حضور معاونان ، مدیران و روسای فدراسیونهای ورزشی دراین نشست، تعامل ، وحدت ویکپارچگی خانواده ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود : امیدوارم این اتحاد منجر به انتخاب حضور فرد اصلح دراین جایگاه شود .

گفتنی است در این نشست ، تعدادی از روسای فدراسیونهای ورزشی به نمایندگی از حاضران نقطه نظرات خود را بیان وبرحسن انتخاب رئیس جمهور دکتر روحانی در معرفی دکتر سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان تاکید کردند .

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین