|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
با هدف استفاده از نظرات نخبگان ايراني در سراسر جهان
کد خبر: ۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
وزير نفت گفت: «بر اساس نياز به ايجاد فضايي براي هم انديشي با محوريت موضوعات تخصصي، قصد دارم تا در شبكه مجازي «... و نخبگان» از نظرات كارشناسانه نخبگان ايراني در سراسر جهان براي عبور از اين مرحله تاريخي استفاده كنم.»
دنياي امروز به دليل حضور گسترده تكنولوژي روزآمد وسايل ارتباطاتي بسيار كوچك شده است و هر فردي كه با اينترنت آشنا باشد و در جامعه يي زندگي كند كه سرعت اينترنت معمولي وجود داشته باشد مي تواند در يك لحظه با بخش بزرگي از افراد گفت وگوي رودررو داشته باشد.

اين امكان بزرگي كه اينترنت و ساير وسايل ارتباطي مدرن در اختيار شهروندان جهان قرار داده اين مزيت را به آدميان داده كه با نظرات و ديدگاه هاي ديگران در ارتباط با كار خود آشنا شوند و از آنها استفاده كنند.

بيژن زنگنه وزير نفت ايران نيز در روزهاي گذشته به فكر استفاده از امكانات دنياي مجازي برآمده است.

وزير نفت گفت: «بر اساس نياز به ايجاد فضايي براي هم انديشي با محوريت موضوعات تخصصي، قصد دارم تا در شبكه مجازي «... و نخبگان» از نظرات كارشناسانه نخبگان ايراني در سراسر جهان براي عبور از اين مرحله تاريخي استفاده كنم.»

به گزارش خبرنگار ما، بيژن نامدارزنگنه، وزير نفت با حضور در شبكه مجازي «... و نخبگان»، در راستاي استفاده از نظرات كارشناسانه صاحبنظران براي ياري دولت يازدهم در حل مشكلات پيش رو، در صفحه شبكه اجتماعي خود، چنين نوشت: «در مدت كوتاهي كه از ايجاد اين فرصت ارتباطي گذشته است، حجم زيادي پيام، توسط كارشناسان و صاحبنظران در موضوعات مختلف براي بنده ارسال شده است كه نشان دهنده شوق، اميد و انگيزه شما عزيزان براي ياري دولت در حل مشكلات پيش رو است. از سوي ديگر تعداد بسيار زيادي از هموطنان كارشناس، عالم و نخبه در سراسر جهان هستند كه ظرفيت و سرمايه يي عظيم براي عبور از اين مرحله تاريخي تلقي مي شوند. بر همين اساس ايجاد فضايي كه بتوان در آن موضوعات تخصصي را به بحث گذاشت تا از طريق آن، هم كارشناسان از چالش هاي پيش رو و دغدغه هاي فعلي بنده مطلع شوند و هم بنده بتوانم از تجربه، دانش و تخصص اين كارشناسان بهره ببرم، مورد نياز بود. از همين رو جهت ارائه نظرات كارشناسانه خود در موضوعات مختلف مي توانيد از طريق آدرس ذيل با بنده در ارتباط باشيد.»

منبع:روزنامه اعتماد
در همین زمینه بخوانید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
كاوه سلحشور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
بسمه تعالي ضمن عرض تبريك مجددمهندس زنگنه بعنوان وزيرنفت واغازدوران طلايي ان وزارتخانه وخسته نباشيدبخاطراوردن متخصصان نفتي به ان وزارتخانه تنهاخواهشم ازوزيرنفت اين است ازتجربه قرارگاه خاتم بيشتردرتمام زمينه هااستفاده كندانشالله موفق باشيد.ج ب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین