»
کد خبر: ۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی از دیدار مجمع نمایندگان با معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی رییس جمهور خبر داد و گفت: این دیدار یکشنبه هفته آینده در دفتر دکتر نوبخت برگزار می‌شود.
حسین محمدزاده با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان با رییس جمهور گفت: در پی درخواستی که از رییس جمهور داشتم، مقدمات این دیدار فراهم شد، زیرا قسمت اعظم مطالبات و موضوعات اساسی استان در کانون معاونت راهبردی و برنامه‌ریزی رییس جمهور است.

نماینده فریمان، بازنگری شاخص‌های استان خراسان رضوی، تعدیل درآمدها به صورتی‌که مازاد آن به استان بازگردد و موضوعاتی از این قبیل که در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی رییس جمهور است را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که قرار است با نوبخت مطرح شود.

وی با بیان اینکه برای پیگیری مفادی که در دیدار با رییس جمهور داشتیم، ترتیب این دیدار را فراهم کردیم، ادامه داد: با توجه به دستورات رییس جمهور برای دکتر نوبخت و از طرف دیگر با توجه به اینکه نزدیک به دو ماه دیگر بودجه 93 به مجلس تقدیم می‌شود، همان‌طور که قانون تنظیم بودجه مربوط به معاونت راهبردی رییس جمهور است ما در بودجه 93 برای خراسان رضوی چه برای کل استان و چه برای حوزه‌های انتخابی نمایندگان پیشنهادهای خاص و متعددی داریم.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بودجه 93 در دست تدوین است، افزود: بر این اساس یکی از محورهای اصلی این جلسه بودجه 93 است و ما با این 2 رویکرد کلی مقدمات دیدار با دکتر نوبخت را فراهم کردیم.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایطی پیش نیاید که شهروندان خراسانی احساس کنند که نسبت به یک شهروند اصفهانی از امکانات دولتی کمتری برخوردار هستند.
منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین