»
کد خبر: ۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
یک عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ضمن تشریح جزئیات جلسه امروز اعضای این مجمع با رئیس‌جمهور گفت: که روحانی در آینده نزدیک به خراسان رضوی سفر خواهد کرد.
محمدرضا محسنی ثانی در توضیح هدف از دیدار امروز اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با رئیس جمهور گفت: اخیرا آقای دکتر روحانی در راستای بررسی مسائل استان‌ها، جلساتی را با مجمع نمایندگان استان‌های مختلف برگزار می‌کند که امروز نوبت جلسه با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بود.

وی با بیان این که در این جلسه مسائل استان خراسان رضوی به صورت مبسوط با آقای روحانی در میان گذاشته شد، افزود: در این جلسه موارد مربوط به کلیات مشکلات استان و همچنین شهرهای استان خراسان رضوی از سوی نمایندگان عضو مجمع مطرح شد که اهم آن حول موضوع بحران آب بود که باید در خراسان رضوی مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: با توجه به مشکل بحران آب موجود در خراسان رضوی آقای رئیس‌جمهور گفتند که فردا در جلسه شورای عالی آب این موارد را مطرح خواهند کرد و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

محسنی ثانی همچنین با بیان اینکه در این جلسه اعضای مجمع بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کردند، گفت: این پروژه‌ها به خاطر کمبود اعتبار مدت‌هاست که معطل مانده که با توجه به تنگناهای مالی این انتظار نیز وجود ندارد که هر چه سریعتر این پروژه‌ها تکمیل شود.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی نیاز به تامین اعتبار دارد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، انشاءالله در سال‌های آینده به راهکاری برای تکمیل این پروژه‌ها دست پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم سبزوار همچنین در مورد سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی گفت: آقای روحانی در این جلسه اظهار امیدواری کردند که اولین سفر استانی‌شان را از خراسان رضوی شروع کنند و گفتند که بر مبنای علاقه‌ و ارادت و عنایتی که به حضرت امام رضا (ع) دارم ، سفر استانی را از خراسان رضوی آغاز کنم.

به گفته محسنی ثانی رئیس جمهور در آینده نزدیک به خراسان رضوی سفر خواهد کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین