|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۸
کد خبر: ۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
سعید دقیقی مهاجم این فصل تراکتورسازی است که سابقه عضویت در باشگاه‌های صباباتری، پاس همدان، پیکان، شهرداری تبریز و سایپا را نیز دارد. وی در تیم‌های سایپا و شهرداری تبریز آمار خوبی از خود به جا گذاشت.دقیقی در 52 دیداری که برای تیم شهرداری تبریز به میدان رفت 21 گل به ثمر رساند و برای سایپا نیز 33 بار بازی کرد که توانست 11 مرتبه دروازه حریفان را باز کند.

 پس از یک فصل دوری وی مجددا به تبریز برگشت و پیراهن تیم پرطرفدار تبریز را به تن کرد. دقیقی در فصل جاری اما چندین هفته‌ای مصدوم بود و نتوانست در ترکیب تیم مجید جلالی به میدان برود.

سعید دقیقی قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته دوم لیگ برتر از ناحیه کمر مصدوم شده بود. جالب این که مصدومیت دقیقی بدون برخورد این بازیکن با کسی یا چیزی روی داد.

تیم تراکتورسازی در دیدار قبلی خود توانست استقلال خوزستان را در اهواز با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد .

دیدار این دو تیم البته با حاشیه هایی نیز همراه بود و شعار «۴ سال خدمت خجالت خجالت» روی سکو ها علیه مجید جلالی که سابقه هدایت فولاد را در سالهای قبل بر عهده داشت، شنیده می‌شد.

شعاری که بعدا عبداله ویسی سرمربی استقلال خوزستان گفت: بی‌احترامی به مجید جلالی بی‌احترامی به من است و به خدا قسم آن شعارها از سوی هواداران ما نبود.

با توجه به اینکه بازی حساس بود و هواداران زیادی آمده بودند در این بین شیطنت‌هایی شد که مطمئنا این اتفاق از سوی هواداران ما نبوده است.

تیم تراکتورسازی که در خط حمله خود از دقیقی، انصاری فرد و ابراهیمی بهره می‌برد با 21 گل زده با فولاد اهواز مشترکا عنوان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. با سعید دقیقی در مورد تراکتورسازی، دیدار با استقلال خوزستان و تهران و قهرمانی نیم فصل صحبت کرده ایم. وی اعتقاد دارد به‌رغم اینکه به قهرمان نیم‌فصل جام نمی دهند ولی می‌تواند زمینه ساز قهرمانی آنها در پایان فصل باشد .

اوضاع تراکتورسازی چگونه است ؟

خوشبختانه بعد از پیروزی خوبی که مقابل استقلال در اهواز داشتیم شرایط بهتری بر تیم حاکم شده و تمرینات خود را برای دیدار با استقلال تهران در هفته پانزدهم انجام می‌دهیم .

از مسابقه با استقلال اهواز بگویید.

اصولا مسابقه با تیم‌های خوزستانی در اهواز کار آسانی نیست. استقلال اهواز تیم خوب و باتجربه‌ای است که به راحتی تن به شکست نمی دهد اما اتخاذ تاکتیک مناسب و تلاش بازیکنان منجر به پیروزی پرگل شد.

در این مسابقه علیه مجید جلالی هم شعار سر دادند !

متاسفانه به هر ورزشگاهی برویم به نوعی حواشی مسابقه را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد ولی ما تمرکزمان را روی موفقیت تراکتورسازی گذاشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم .

خط حمله تراکتورسازی بهترین خط حمله لیگ است. چه عواملی باعث شده این اتفاق بیفتد ؟

وقتی خط حمله خوب باشد یعنی خط هافبک و مدافعان تیم نیز خوب کار کرده اند. این رکورد و تعداد گل در حالی به دست آمد که هم من، هم کریم انصاری‌فرد و هم ابراهیمی چند هفته‌ای مصدوم و خارج از ترکیب بودیم. هدف ما موفقیت تراکتورسازی است .

رابطه ات با کریم انصاری فرد چگونه است ؟

ایشان از بازیکنان بسیار با اخلاق لیگ برتر هستند. مشکلی با وی ندارم و در کنار هم برای شادی هواداران تلاش می‌کنیم.

سابقه حضور در تبریز و شهرداری را داری، در تراکتورسازی حمایت هواداران چگونه است ؟

طرفداران تراکتورسازی به پرشوری زبانزد هستند. زمانی که در شهرداری هم بازی می‌کردم این هواداران به من لطف داشتند و می‌خواستند به تراکتورسازی ملحق شوم. بهترین تماشاگران را داریم و ممنون آنها هستم ولی باید یک نکته‌ای هم بگویم و آن عجول بودن بعضی از آنها است. تیمی که در کورس قهرمانی است به صبر هوادارانش نیاز دارد. امیدوارم در بازی‌های بعدی صبر بیشتری به خرج دهند. تیم با صبور بودن هواداران حتما به موفقیت بیشتری خواهد رسید.

سابقه کار با آقای جلالی را داشتی؟

بله من در تیم صبا شاگرد ایشان بودم و توانستیم به قهرمانی جام حذفی هم برسیم. آقای جلالی شخصیت آرام و متینی دارند. ایشان مانند یک معلم واقعی رفتار می‌کنند .

فکر نمی کنی اگر رفتار ایشان به آرامی نبود و کنار خط داد و فریاد می‌کردند اشتباهات داوری کمتر به ضرر تراکتورسازی بود ؟

نه اصلا این مسائل را قبول ندارم ! شخصیت آقای جلالی هم اجازه چنین کاری را نمی دهد. ان‌شاءا... با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی به حقمان خواهیم رسید .

قهرمان نیم فصل خواهید شد ؟

تراکتورسازی سابقه نایب‌قهرمانی دو فصل متوالی را دارد. تمام تلاش ما به دست آوردن قهرمانی در پایان فصل است که البته باید با مدعیان دیگری مانند پرسپولیس، سپاهان، استقلال و فولاد رقابت کنیم. به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند ولی این قهرمانی می‌تواند در حفظ روند رو به رشدمان کمک کند.

در هفته پایانی نیم فصل با استقلال روبه‌رو خواهید شد و سابقه گلزنی به سرخابی ها را دارید !

بله بازی سختی مقابل استقلال داریم و البته می‌توانیم از حمایت هوادارانمان بهره ببریم. خوشبختانه در این چند سال به استقلال و پرسپولیس گلهای خوبی زده‌ام. فصل قبل هم با پیراهن سایپا دو گل در ورزشگاه زدم که یک گل را داور ندید. در بازی هفته پانزدهم هم برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. این که گل بزنم خوب است ولی مهم برای من موفقیت تراکتورسازی است.

مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا پیش‌روی شماست؛ این مساله دردسرساز نیست؟

شرایط از ابتدای فصل برای ما مشخص بود. تا شروع لیگ قهرمانان آسیا نیز وقت داریم و می‌توانیم تیم را تقویت کنیم.
منبع: آرمان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین