|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
کريم انصاري‌فرد يک سال و نيم سال پيش مورد توجه امير قلعه‌نويي قرار گرفت؛ همان سالي که امير تازه به استقلال برگشته بود ولي انصاري‌فرد که به رويانيان قول داده بود سر از پرسپوليس درآورد.



ماجراي معاوضه کريم انصاري‌فرد با آرش برهاني يک هفته‌اي هست که سوژه رسانه‌ها شده. وقتي نيمکت‌نشيني‌هاي برهاني در ليگ برتر بيشتر شد نزديکان اين بازيکن گفتند او به هر شکل ممکن مي‌خواهد از استقلال جدا شود و در نيم‌فصل دوم ماندني نيست جالب اين‌که اين ماجرا مصادف شد با خبر حضور احتمالي کريم انصاري‌فرد در استقلال و رسانه‌ها نوشتند احتمالا اين 2 بازيکن با يکديگر معاوضه مي‌شوند.
اما ماجرا چيست؟ آيا تراکتورسازي آرش برهاني را مي‌خواهد؟ جواب اين سوال حداقل ابتداي فصل مثبت بود و قبلا هم نوشتيم که آرش به مجيد جلالي قول داده بود تراکتوري شود اما آيا جلالي هنوز هم آرش را مي‌خواهد؟ آيا استقلال با وجود قاضي، مجيدي، نظري، اکبرپور و ... انصاري‌فرد را مي‌خواهد. در اين ميان چند نکته ظريف وجود دارد.
1. کريم انصاري‌فرد امسال در تراکتورسازي بد کار نکرده و طبق شنيده‌هاي ما جلالي دوست ندارد او را از دست بدهد مگر آن‌که بحث حضور او در اروپا مطرح شود.
2. چهار سالي مي‌شود که کريم انصاري‌فرد حرف از اروپا رفتن مي‌زند اما در نهايت در سايپا، پرسپوليس و تراکتورسازي بازي مي‌کند! عده‌اي مي‌گويند اين‌که بحث حضور انصاري‌فرد در استقلال مطرح شده ماجرايي شبيه همان اروپا رفتن اوست.
3. طبق اخبار واصله امير قلعه‌نويي فوتبال کريم انصاري‌فرد را قبول دارد اما او را نمي‌خواهد حداقل فعلا نمي‌خواهد چون ايراد تيمش بيشتر در خط دفاعي است نه حمله. البته عده‌اي مي‌گويند آرش برود جا براي کريم بازي مي‌شود اما بايد ديد قلعه‌نويي در نهايت رضايت مي‌دهد کريم آبي‌پوش شود يا نه؟
4. استقلال بحران مالي دارد و فتح الله زاده در پاس کردن چک‌هاي آندو، رحمتي، نکونام و... دچار مشکل شده و حتي صداي خارجي‌هايي چون ساموئل و لاوره درآمده. در چنين شرايطي بايد ديد استقلال از کجا مي‌خواهد پول بياورد تا حداقل يک ميليارد تومان هم به کريم انصاري‌فرد بدهد؟ آيا با جابه‌جايي آرش و کريم، آبي‌ها ديگر نبايد پولي به خود انصاري‌فرد بدهند؟!
کريم انصاري‌فرد يک سال و نيم سال پيش مورد توجه امير قلعه‌نويي قرار گرفت؛ همان سالي که امير تازه به استقلال برگشته بود ولي انصاري‌فرد که به رويانيان قول داده بود سر از پرسپوليس درآورد. او به سردار گفته بود اگر به اروپا نروم پرسپوليسي مي‌شوم و در نهايت با قراردادي بالا پيراهن قرمز را به تن کرد. او البته در پرسپوليس روزهاي خوبي را سپري نکرده و در ليگ و جام‌حذفي 7، 8 گل بيشتر نزد اما حالا بايد ديد آيا استقلالي مي‌شود؟ شواهد و قرائن نشان مي‌دهد که خبر اين جابه‌جايي هم بيشتر يک بازي رسانه‌اي است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین