|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروخبراز برنامه ریزی برای صادرات محصولات تولیدی و رسیدن به بالانس ارزی و توسعه سهم خودرو بازار های بین المللی داد.
مهندس هاشم یکه زارع در روز ملی صادرات با بیان این مطلب و با تاکید بر ایجادراه‌کارهای جدیددر امر صادرات به عنوان گامی درجهت اقتصاد بدون نفت، گفت: باید با گشایش بازار های جدیدصادراتی برای افزایش میزان فعلی صادرات تلاش شبانه روزی کرد.

وی افزود: توسعه محصولات با برند ایران‌خودرو و تولیدخودروهای مطابق با ظرفیت بازارهای هدف بایددر دستور کار معاونت‌ صادرات گروه صنعتی ایران خودرو قرارگیرد.

مهندس یکه زارع تاکیدکرد: تمامی فعالیت های صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست های دولت تدبیرو امید و برنامه های راهبردی وزارت صنعت،‌معدن و تجارت و استفاده از ظرفیت های دیپلماسی صورت خواهد گرفت.

وی واقعی شدن نرخ ارز را موجب بهبود و توسعه فعالیت های صادراتی برای گروه صنعتی ایران خودرو دانست و خاطر نشان کرد: با ادامه روند افزایش تولیدو به کارگیری مکانیزم هایی در صادرات در یک برنامه سه ساله بالانس ارزی درایران خودرو رخ خواهدداد.

مهندس یکه زارع ، توسعه شبکه خدمات پس از فروش از بعد تعمیراتی و تامین قطعات یدکی در بازارهای هدف صادراتی، رعایت قیمت تمام شده با تاکید بر سودآوری، آموزش های نوین نیروی انسانی و استفاده از شیوه های جدید بازاریابی را از مهم‌ترین برنامه ها درحوزه صادرات محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دانست.

منبع:ایکوپرس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین