|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در بررسی های صورت گرفته علت و انگیزه اصلی دختر دانشجویی که جسد او در خوابگاه دانشجویی در همدان پیدا شد، خودکشی ناشی از مشکلات شخصی و مسائل عاطفی بوده است.
سرهنگ فرامرز به گذر افزود: بعد از اعلام خبر فوت یک دانشجو در ساعت ۱۱ و ۵۲ دقیقه ۱۹ مهر ماه به مرکز فوریت های پلیسی، تیم بررسی کننده صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: طبق مستندات موجود، همه هم اتاقی های این دانشجوی رشته پرستاری، با توجه به تعطیلات آخر هفته در خوابگاه حضور نداشتند.

وی تاکید کرد: تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تمام زوایای اتاق متوفی را مورد بررسی دقیق و موشکافانه پلیسی قرار داد و هیچ اثری مبنی بر شکستگی و تخریب قفل در و پنجره مشاهده نشد.

وی گفت: در بازرسی از جسد که با رعایت موازین شرعی صورت گرفت هیچگونه اثری از وقوع درگیری، ضرب و جرح یا دفاع در قسمت های مختلف بدن متوفی وجود نداشت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان یادآوری کرد: مهمترین بحثی که در مسایل جنایی مطرح می شود اصل و قانون تئوری تبادل است یعنی به طور حتم از قاتل آثاری بر روی جسد باقی می ماند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین