|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
پسر جوان که قربانی انتشار بلوتوث سیاه شده بود در جریان درگیری بر سر این موضوع مرتکب قتل شد.
سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش منطقه نظام‌ آباد خبر داد که ضمن آزار و اذیت دختری جوان، از وی فیلم مستهجن تهیه و منتشر کرده بودند.سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت گفت:چندی پیش دو تن از اراذل و اوباش سطح دو حوزه استحفاظی کلانتری 106 نامجو به نام«فرزاد» و «مجید»، دختری 17 ساله را به منزلی در آدرس خیابان نامجو که به صورت مجردی بود، برده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند و با تهدید چاقو از وی فیلم مستهجن تهیه کرده و با بلوتوث منتشر کردند.

وی با بیان اینکه شاکیه با مراجعه مستقیم به دادگاه کیفری استان تهران و سپس اداره شانزدهم پلیس آگاهی اعلام شکایت کرده و حکم جلب و دستگیری متهمان از طریق شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ماموران اطلاعات کلانتری 106 ارجاع داده شد، افزود:با ارجاع پرونده تحقیقات ماموران برای شناسایی محل اختفای متهمان که مدتی متواری بودند، آغاز شد و سرانجام این دو متجاوز به عنف در دوم شهریورماه دستگیر شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت در مورد چگونگی دستگیری این افراد، اظهار کرد: ساعت 14 و 15 دقیقه همان روز اطلاع داده شد که «فرزاد» در خیابان اجاره دار با موتورسیکلت هوندا به صورت خلاف جهت در حال تردد است که ماموران به محل اعزام و وی را دستگیر کردند و پس از آن، محل اختفای «مجید» نیز از طریق متهم دستگیر شده شناسایی شد و ماموران برای دستگیری وی به محل حادثه اعزام شدند که وی به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که ماموران با شلیک یک تیر هوایی، «مجید» را دستگیر کردند.

سرهنگ باقری شاد افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات تحویل کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.در این پرونده ایرج 17 ساله متهم است در تاریخ 27 بهمن ماه سال گذشته در جریان یک درگیری پسر جوانی به نام محمد را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

پس از دستگیری متهم به قتل و اعتراف او به این جنایت پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به قتل صبح دیروز به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با توجه به اعترافات متهم، بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی ایرج متهم به قتل عمدی و شرب خمر در شهرستان قرچک می‌باشد که برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم. اولیای دم مقتول نیز خواستار قصاص قاتل فرزند خود شدند.

رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به ایرج از او خواست که به دفاع از خود بپردازد. پسر نوجوان نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه در دفاع از خود گفت: من اتهاماتم را قبول دارم. چند روز قبل از این حادثه دوتن از دوستانم مراب به خانه شان کشانده و قصد داشتند در آنجا مرا مورد آزاد و اذیت قرار دهند. آنها همچنین از این صحنه فیلم گرفته و یک هفته بعد فیلم را در محله مان از طریق بلوتوث پخش کردند. یک روز از باشگاه به خانه می‌رفتم که پسر عمه مقتول به نام میلاد جلوی مرا گرفت و درباره این فیلم پرسید. یکی از دوستانم از این موضوع ناراحت شد و میلاد را با ضربه چاقو زد. بعد از این درگیری محمد با من تماس گرفت و مدعی شد به خاطر این که پسردایی او را زده ایم انتقام می‌گیرم. روز حادثه من و دوستانم در حال شرب خمر بودیم که محمد سراغم آمد، با هم گلاویز شدیم که او ابتدا با چاقو مرا زد و من هم مجبور شدم در دفاع از خود او را بکشم.

همه بدبختی من به خاطر میلاد است. در ادامه دادگاه شاهدین ماجرا به تشریح روز حادثه پرداختند، پس از آخرین دفاعیات متهم به قتل و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

   

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین