|
|
امروز: جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
ایمیل سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی mirzadeh@iau.ac.ir راه‌اندازی شد.
دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد بزرگترین سرمایه علمی و معنوی این دانشگاه و کشور هستند.

وی با تاکید بر حفظ شان، منزلت و احترام به نظرات، وقت و سرمایه آنان، اظهار داشت:‌ اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات، خواسته‌ها و شکایات خود در زمینه مسائل مربوط به دانشگاه را به ایمیل mirzadeh@iau.ac.ir ارسال کنند.

بدیهی است ایمیل‌هایی که به نشانی غیر از ایمیل مذکور ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است، ایمیل‌های ارسالی بررسی و نتیجه به ارسال کننده اعلام خواهد شد
منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۴
راضیه رحمت پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
0
0
باعرض سلام وخسته نباشین رییس دانشگاه ازاد اسلامی خدمت جنابعالی عارضم من داوطلب کنکورباکسب رتبه 29000منطقه3درانتخاب رشته موفق به قبولی نشدم توروخدا یک راهی برایم نشان دهید تا دوباره بتوانم در رشته پرستاری یا مامایی در هر شهری باشد بتوانم تحصیل کنم چون در انتخاب رشته خود را تنها محدود به دو شهر کردم. از شما خواهشمندم راهنماییم کنیدمن بعد از هفت سال ترک تحصیل توانستم موفق به کسب این رتبه شوم خواهش میکنم کمکم کنید چون همه زندگیم به ارفتن به دانشگاه پرستاری یا مامایی بستگی دارد با تشکر
ابوالفضل شريعتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
استاد گرانقدر جناب قاي دكتر ميرزاده
رياست محنرم كل دانشگاه آزاد اسلامي
سلام عليكم
احتراما پيرو مباحث و مكاتبات قبلي در خصوص بيان ديدگاهها و نقطه نظرات ارائه شده بدينوسيله موارد ذيل جهت استفاده و بهره برداري حضورتان ارسال مي گردد چه بسا در بعضي موارد بعضي از ياد آوريها و بيان نكات هرچند ساده مي تواند راهگشا باشد :
1-هر چند قبلا نيز بيان شداستفاده از نرم افزارها و اتو ماسيون اداري در مباحث كلان دانشگاه آزاد اسلامي از اهميت زيادي برخوردار است ليكن توجهي در خور شايسته به آن نمي شود هرچند كه استفاده از فضاي مجازي سهولت در كار و صرفه جويي در وقت و زمان را در پي خواهد داشت.
2-صدور بخشنامه ها در تمامي حوزه ها بايستي بر اساس كار كارشناسي و برنامه ريزي و يافته هاي آماري و نياز بايستسي باشد چراكه تعدد در بخشنامه ها چابكي و طراوت حوزه ها را تحت شعاع قرار خواهد داد.
3-با توجه به مطالب بالا تفيض اختيار به واحدها وهيات هاي امناي استاني به صورت بيشتر لازم و ضروري به نظر مي رسدچرا كه ممكن است يك طرح دانش بنيان يا برون دانشگاهي و يا داخلي ، از زمان شروع به بيان تا زماني كه كه به تصويب برسد و شروع به كار انجام شود ممكن است سازمان و يا افراد ديگر آن ايده و فكر را آغاز نمايند و از اين هدر رفتن زمان و به قولي كاغذ بازي به نتيجه دلخواه نرسيم.
در پايان منتظر راهنمائيها ي گرانمايه جنابعالي هستم صحت و سلامتي آن مقام محترم را از درگاه احديت خواهان و خواستارم.
ابوالفضل شريعتي
كارشناس اداره پژوهش دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر
موبايل : 09133132433
10/6/1394
مريم هزاوه اي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
با عرض سلام و ادب به استحضار مي رسانم اينجانب مريم هزاوه اي كه حدود 6 سال است كه كارمند حوزه دانشجويي و تنها كارمند خانم در مركز خنداب مي باشم كه با شهر اراك 92 كيلومتر فاصله دارد و من دو فرزند 7 ساله و 2 ساله دارم كه با توجه به مسافت طولاني و جاده بسيارخطرناك موظف به رفت و آمد هر روزه مي باشم .لذا از محضر حضرتعالي خواهشمندم تدبيري فرموده و موجبات انتقال اينجانب را به واحد اراك فراهم نماييد. با سپاس و تشكر
مستانه محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت ریاست محترم
ایجانب به مدت یک ماه است که برای وام ازدواج دانشجویی ثبت نام کردم ولی هنوز مبلغی دریافت نکردم و می گویند بودجه نداریم من تا چه وقت باید منتظر بمانم تا بودجه تامین شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین