|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۹
کد خبر: ۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹
در موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران تنها به رضایت بازنشستگان می اندیشیم.

به طور قطع امید لازمه زندگی است و در همه شرایط انسان ها باید با امید به فردا نگاه کنند.  برخی ها معتقدند امید در دوران جوانی پررنگ تر از دیگر دوره های سنی نمایان می شود و انسان با انگیزه بیشتری به سمت آینده حرکت می کند اما در دوران میانسالی و پس از آن سالمندی امید رنگ می بازد و انگیزه برای تلاش کاهش می یابد.


فاصله گرفتن از دوران جوانی و ورود به دوران بازنشستگی و سالمندی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که با مواجه با آن امید در زندگی را تحت الشعاع قرار دهد. تجربه نشان داده در دوران بازنشستگی هم زمان با کم شدن درآمدها و بیشتر شدن هزینه ها موجی از نگرانی می تواند روحیه بازنشستگان عزیز را دچار آسیب کند. 


دغدغه هایی نظیر بزرگ شدن فرزندان، مخارج تحصیل و ازدواج همواره ذهن بازنشستگان  سرپرست خانوار را به خود مشغول کرده و باعث بروز نگرانی و استرس در زندگی آنها می شود؛ به طور قطع  هزینه های جاری همزمان با این فرآیند روند صعودی به خود می گیرد .


بنابراین افرادی که از قبل برای دوران بازنشستگی برنامه ریزی نداشته باشند  با قرار گرفتن در این شرایط ممکن است احساس کنند مدیریت زندگی را از دست داده و خیلی سریع نا امید شوند. لذا با در نظر گرفتن چنین شرایطی مسئولان صندوق های بازنشستگی نیز همواره به دنبال کاهش نگرانی بازنشستگان تحت پوشش هستند.


وضعیت در آمدی بازنشستگان می تواند یکی از پارامترهای امید به زندگی در این دوران به شمار رود بر همین اساس صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با توجه به مطالعات و بررسی های اجمالی که در رابطه با وضعیت معیشت بازنشستگان و روحیه آنها انجام داده تمام برنامه ریزی های صورت گرفته را در راستای بهبود وضعیت در آمدی بازنشستگان و افزایش امید به زندگی در میان افراد تحت پوشش موسسه متمرکز کرده است.

 تلاش و امید به فردا در هر بخش از زندگی لازم است بنابر این ما نیز به امید نقش لبخند رضایت بازنشستگان دست از تلاش نخواهیم شست و با اراده قوی و عزم راسخ برای ترسیم آینده ای بهتر در پیش روی بازنشستگان گام بر خواهیم داشت .


در این روزها که انتصاب شایسته مهندس احمد مراد علیزاده نسیم امید را در فضای شرکت ملی مس ایران و موسسه صندوق بازنشستگی آکنده کرده با انرژی و انگیزه بالاتری نسبت به گذشته برای کسب رضایت بازنشستگان به سمت آینده حرکت می کنیم چراکه باورمان همواره کسب حمایت و پشتیبانی بازنشستگان عزیز است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین