»
کد خبر: ۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳
آيت الله سيد احمد خاتمي، عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: موفقيت دولت آقاي روحاني، موفقيت نظام اسلامي است و ما از خدا مي خواهيم كه اين دولت را موفق بدارد.
آيت الله سيداحمد خاتمي شنبه شب در مراسم بزرگداشت آيت الله سيدجواد مدرسي در مسجد بياق خان بازار در جمع مردم يزد با اشاره به فعاليت دولت جديد گفت: اداره مملكت كار آساني نيست و ما از خدا مي خواهيم كه اين دولت را موفق بدارد.

وي گفت: كشور نياز به وحدت و همدلي دارد و بحمدالله در كشور اسلامي ايران مديران لايق و قابل زيادي هستند كه بايد با اتحاد دولت را در انجام امور ياري رسانند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبري نيز تقويت دولت و حل مشكلات مردم را همواره مورد تأكيد قرار دادند و همه بايد در اين راستا و تحقق منويات مقام عظماي ولايت گام برداريم.

عضو خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه بايد ببينيم عمر خود را در چه راهي صرف مي كنيم، گفت: هر پرچمي و هر حزب و گروهي كه پرچم خود را بلند كرد نبايد در زير آن قرار گيريم و بايد بررسي كنيم اين گروه حق هست و يا نيست.

خاتمي ادامه داد: چراغ راه ما در تشخيص اين مورد، ولايت است و اگر در مسير ولايت حركت كنيم، عاقبت بخير بوده و رستگار خواهيم شد.

وي افزود: در دوران انقلاب تاكنون گروه هاي زيادي آمدند و رفتند و فقط گروه هايي كه با روحانيت و حوزه گره خوردند در تله دشمنان قرار نگرفته و گمراه نشدند و اين همراهي همان بصيرت است.

امام جمعه موقت تهران ضمن تسليت ايام شهادت امام محمد باقر(ع)، گفت: مردم ايران اسلامي تشنه علوم ديني هستند و بايد علوم مورد نياز مردم و بويژه واجبات به صورت كامل و به دور از نكات تكراري در دسترس همه قرار گيرد.

وي افزود: حوزه علميه حضرت امام محمدباقر (ع) به لحاظ علمي در اوج غنا بود.

وي ادامه داد: حوزه هاي علميه ما نيز بايد با تأسي از اين امام همام و مسلح شدن به علوم روز، پاسخگوي اقشار مختلف و بويژه اقشار جوان در برابر شبهات و هجمه هاي دشمنان باشند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین