|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
»
وزیر كشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مركزی:
کد خبر: ۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
جابجایی مدیران در دولتها یك امر پذیرفته است و مردم در انتخابات رای می‌دهند و توقع دارند كسانی با رویكرد دولت جدید جایگزین نفرات قبلی شوند.
وزیر كشور گفت: دولت تدبیر و امید با گفتمانی كه وارد صحنه شده باعث پویایی و تلاش مردم و ناامیدی دشمنان شده است و در نظام بین الملل هم اثرات آن را در چند روز گذشته دیده ایم.

دكتر رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مركزی گفت: دشمنان فكر می كردند اثرات تحریم‌ها و تنش‌های سیاسی در انتخابات موجب می‌شود یك تغییر متناسب با خواست آنها رقم می خورد ولی تحلیل آنها غلط بود و مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند.

وی افزود:جابجایی مدیران در دولت‌ها یك امر پذیرفته است و مردم در انتخابات رای می‌دهند و توقع دارند كسانی با رویكرد دولت جدید جایگزین نفرات قبلی شوند.

وی اولویت مردم را اقتصاد و توسعه ذكر كرد و گفت: مشكلات تحریمها و ناكارآمدی سیاست‌های غلط گذشته در به وجود آمدن شرایط فعلی موثر بوده است و سیاست فعلی دولت واگذاری امور به خود مردم است

وی افزود ما باید امر تولید و اقتصاد را به مردم واگذار كنیم چراكه سرمایه های مدیریتی و مالی مردم می تواند در رفع مشكلات موثر باشد.

وزیر كشور خاطر نشان ساخت: میزان نفتی كه اكنون صادر می كنیم جوابگوی رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصد نیست.

دكتر رحمانی فضلی در بخشی دیگر از سخنان خود دستیابی به عدالت را از اهداف دولت برشمرد و گفت: اگر رفتارهای ما عادلانه باشد قطعا مردم ما را می پذیرند و در همین راستا نباید عدالت را خودمان تفسیر كنیم و به همین خاطر باید قانون را به عنوان اصلی ترین معیار نزدیك به عدالت بپذیریم و براساس قانون و شفاف عمل نماییم.


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین