|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
نمایش «کله‌پوک‌ها» از 15 مهر ماه به روی صحنه می‌رود.
نمایش «کله پوک‌ها» نوشته نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر از تاریخ 15 مهر ماه سال جاری به کارگردانی نادر نادرپور و تهیه‌کنندگی یوسف بهادری در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش امیرغفارمنش ، مجید اسدی ، بهراد خرازی ، محمد برهمنی ، زهره وحیدی نژاد ، نیما انصافیان ، شهریار حسینی ، مرضیه بدرقه ، لادن نازی و ایمان اصفهانی به ایفای نقش می‌پردازند.

دستیار کارگردان این نمایش یوسف بهادری است و طراح صحنه این نمایش توسط محمد خداوردی و طراحی لباس نیز توسط ماهی عظیمی صورت گرفته است.

ساخت و اجرای موسیقی این نمایش را مهرداد مهدی و اردوان حاتمی از گروه کاتوره به عهده داشته‌اند و مهرناز عباسی و حسین کربلایی (دستیاران طراح صحنه) ، شهرزاد فاطمی (منشی صحنه) ، سرمه طهماسبی ، الناز بابایی و سپهر مهردادفر (گریم) ، سینا شاه محمدی (عکاس) ، طراحان کاما (گرافیک) و امید شیردل (تدارکات) نیز با نادرپور در این نمایش همکاری دارند.

نمایش «کله پوک‌ها» از تاریخ 15 مهر تا 10 آبان سال جاری هر شب ساعت 20 (غیر از شنبه ها و یکشنبه ها) به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت با شماره‌های 20-22872818 (فرهنگسرای ارسباران) و 09362461251 تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت‌های www.tiwall.com و www.evento.ir و www.theatrnet.com/ticket به صورت آنلاین اقدام به تهیه بلیت این نمایش کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین