|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
«جمشید مشایخی» هنرپیشه با سابقه کشورمان، عصر امروز (شنبه) در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران حاضر شد و در خصوص «لیونل مسی» با کادر فنی و بازیکنان این تیم صحبت کرد.
جمشید مشایخی همچنین قرار است در روزهای آینده با محمد رویانیان و سعید شیرینی به ترتیب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران و سرپرست این تیم دیدار و گفت و گو کند. 

وی قرار است همچنین با مهدی تاج مسوول سازمان لیگ فوتبال در خصوص شهرآورد تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در روز 27 دی ماه دیدار کند.

مشایخی در این دیدار گفت: میزان گرایش نوجوانان و جوانان به ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است و ورزش اول ایران پیش از اینکه ما حتی مسلمان شویم، ورزش زورخانه ای بوده است که نمادی از مردانگی و گذشت محسوب می شده است.

وی با بیان اینکه سپس سایر رشته های ورزشی به ایران وارد شدند، افزود: اگر من طرفدار تیمی باشم، نمی توانم به حریف یا تیم مقابل حرف زشتی بزنم بلکه در این موارد باید براساس ادب و انسانیت رفتار کرد زیرا فرهنگ ایرانی با ادب عجین شده است و به اعتقاد من کسانی که به «لیونل مسی» بازیکن آرژانتینی توهین کرده اند، شاید ایرانی نبوده اند.

مشایخی با بیان اینکه ایرانیان در اخلاق زبانزد هستند، گفت: به باور من ایرانیان مودب ترین مردم هستند و افتخار می کنم که ایرانی بوده و خاک پای تمام ایرانیان نیز هستم.


** باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران اخیرا استعلامی در خصوص سه اخطاره بودن «سیدمهدی سیدصالحی» از سازمان لیگ فوتبال داشته است که مشخص شده وی در دیدار مقابل تیم نفت تهران به دلیل سه اخطاره بودن حضور نخواهد داشت.

** امید عالیشا و مهرداد فولادی، امروز تمرینات خود را ابتدا به همراه تیم آغاز کردند اما عالیشا پس از نیم ساعت، تمرینات خود را با کادر پزشکی پیگیری کرد اما مهرداد فولادی تمریناتش را با تیم ادامه داد.

** دروازه بانان تیم پرسپولیس تهران نیز پس از یک ربع همراهی در تمرین این تیم، تمرینات اختصاصی خود را با بهزاد غلامپور ادامه دادند.

** مارکو بازیکن خارجی تیم پرسپولیس نیز امروز تمرینات خود را به صورت اختصاصی پیگیری کرد.

مارکو بازیکن خارجی پرسپولیس به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. 

** پیام صادقیان، محسن مسلمان، سعید شیرینی، امیر عابدزاده ، مجتبی محرمی و محمدرضا مولایی مربی بدنساز تیم نیز در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و در این بین، شیرینی با یک ساعت تاخیر، خود را به محل تمرین رساند.

سیدمیثم حسینی مدافع تیم پرسپولیس در این تمرین حضور نداشت.

** بازیکنان تیم پرسپولیس تمرینات خود را ابتدا با دویدن و حرکات کششی آغاز کردند و سپس با دویدن های سرعتی همراه با استارت های کوتاه و بلند، تمرینات را پیگیری کردند.

** علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس با لباس رسمی، این تمرینات را نظاره گر بود و بازیکنان پس از گرم کردن خود به سه گروه با لباس های سبز، طوسی و زرد تقسیم شدند و به مرور کارهای تاکتیکی و حفظ توپ پرداختند.

بازیکنان پرسپولیس با دویدن و حرکات کششی، تمرین امروز را ساعت 45/16 دقیقه به پایان رساندند.
منبع: ایرنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین