|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۰
شبکه سه در حالی تلاش کرد برای پخش تصاویر مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی، از راهکاری جدید استفاده کند که صداوسیمای ایران شش ماه دیگر با پخش زنده‌ی مسابقات فوتبال جام‌جهانی در برزیل روبه‌رو است...
برنامه «نود» و شبکه سه سیما برای پخش زنده‌ مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جام‌جهانی از تمهیدی جدید استفاده کرد.

شبکه سه در حالی تلاش کرد برای پخش تصاویر مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی، از راهکاری جدید استفاده کند که صداوسیمای ایران شش ماه دیگر با پخش زنده‌ی مسابقات فوتبال جام‌جهانی در برزیل روبه‌رو است و به نظر می‌رسد پخش زنده برنامه‌هایی چون مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی، اردویی تدارکاتی برای تلویزیونی باشد که در رقابت رسانه‌یی حال حاضر باید به راهکارهای جدید برای پوشش هر چه بهتر و کامل‌تر این مسابقات بیندیشد.

بر اساس این گزارش، در برنامه نود جمعه (15 آذر ماه) در حالی که عادل فردوسی‌پور، از همان ابتدا نسبت به امکان پخش مراسم ابراز نگرانی می‌کرد، در نهایت پوشش خانم مجری حاضر در مراسم، «نود» را از پخش و بینندگان را از تماشای سخنرانی‌های ابتدایی محروم کرد.

عادل فردوسی‌پور پیش از آغاز مراسم اصلی قرعه‌کشی، به مخاطبان «نود» توضیح داد که پخش شبکه سه سیما تلاش می‌کند با اغماض، حداکثر مراسم قرعه‌کشی را پخش کند اما از پخش تصاویر فرامنشوری معذور است.

اما در ادامه بخش‌های ابتدایی مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام‌جهانی که به سخنرانی افرادی چون پله، سب بلاتر و ... اختصاص داشت، به واسطه‌ی پوشش برخی حاضران، از برنامه «نود» پخش نشد و صرفا به شکل نقل قول از سوی یکی از مجریان برنامه برای مخاطبان بازتعریف شد.

تمهیدات جدید تلویزیون برای پخش خانم‌های فرامنشوری در مراسم قرعه کشی جام جهانی !

در این بین مجری برنامه «نود» که نسبت به پخش زنده‌ی مراسم اصلی قرعه‌کشی نگران بود، ابراز امیدواری کرد که حداقل تصاویر مربوط به آمدن پای گلدان‌ها قابل پخش از تلویزیون باشد.

با این حال پوشش مجری خانم مراسم باعث شد که «نود» آغاز مراسم اصلی قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در جام جهانی را از دست بدهد و عادل فردوسی‌پور خطاب به مخاطبانش این توضیح را داد که متاسفانه این تصاویر قابل پخش نیست.

او یادآور شد که این تصاویر واقعا فراتر از چهارچوب‌های معمول صداوسیماست و از مهمانانش (امیر حاج‌رضایی و حمیدرضا صدر) که از این وضعیت به خنده افتاده بودند، برای تایید صحبت‌هایش کمک خواست.


در ادامه مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن سابق تیم ملی و فوتبال پرسپولیس که در استودیوی «نود» حاضر شده بود خطاب به فردوسی‌پور گفت: رسم این است که در چنین مراسمی یک خانم و آقای مشهور حاضر می‌شوند و کاری‌اش هم نمی‌شود کرد؛ همه دنیا تصاویر را نشان می‌دهند و الان وضعیت همینطور است.

برنامه «90» در ادامه و در حالی که دقایق ابتدایی مراسم قرعه‌کشی در حال انجام بود، به پخش گزارشی تولیدی دیگر بسنده کرد، اما این گزارش ناگهان قطع شد و پخش شبکه سه به استودیوی «90» بازگشت و عادل فردوسی‌پور به مخاطبانش این نوید را داد که با بهره‌گیری از تمهیدی جدید می‌توانند بخش‌هایی از این مراسم را شاهد باشند.

فردوسی‌پور همچنین توضیح داد که لباس مجری خانم حاضر در این مراسم خیلی باز است و ما مجبور هستیم به پخش نماهای لانگ بسنده کنیم.

بر این اساس، برنامه «90» در ادامه بخش عمده‌ی مراسم را از مونیتور بزرگی که در استودیوی «90» تعبیه شده بود، پخش کرد و برای لحظاتی هم نماهایی از این مراسم را به طور عادی روی آنتن برد.

انتخاب تیم ملی فوتبال بوسنی هرزگوین در گروه ایران، عادل فردوسی‌پور را بیش از سایر حاضران در استودیو خوشحال کرد. او توضیح داد که آیتمی مربوط به تیم بوسنی داشته که الان برای پخش از «نود» تناسب دارد.

«نود» عادل فردوسی‌پور شامگاه گذشته توانست رکورد جدیدی را به لحاظ ارسال پیامک از سوی مخاطبان ثبت کند. در این برنامه بیش از شش میلیون و 400 هزار پیامک از سوی مخاطبان دریافت شد.

پیش از این رکورد دریافت پیامک مربوط به برنامه‌ای می شد که فردوسی‌پور از مخاطبانش خواسته بود به احترام مرحوم ناصر حجازی به این برنامه پیامک ارسال کنند که بیش از 4 میلیون به آن برنامه پیامک فرستادند.





منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
بابا بی خیال
زیزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
خب پخش نشه هیچ اتفاقیم نمیفته...نزده میرقصیم وای به این که پخش شه...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین