کد خبر: ۱۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
مديرعامل پرسپوليس با بيان اينکه بازگشت احمدرضا عابدزاده به تيم پرسپوليس آرزوي قلبي من است گفت: اميدوارم شرايطي فراهم شود تا او به خانه خود بازگردد.
محمد رويانيان در حاشيه مراسم ختم پدر احمدرضا عابدزاده گفت: احمدرضا عابدزاده يکي از اسطوره‌هاي به يادماندني تيم فوتبال پرسپوليس و همچنين تيم ملي فوتبال ايران است و من علاقه زيادي به او دارم. بر همين اساس حضور در اين مراسم را بر خود واجب مي‌دانستم و در آن شرکت کردم.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به سوالي درباره احتمال بازگشت عابدزاده به پرسپوليس گفت: احمدرضا عابدزاده ساليان زيادي براي پرسپوليس زحمت کشيده و افتخارات فراواني را براي اين تيم به دست آورده است. بازگشت عابدزاده به پرسپوليس يکي از آرزوهاي قلبي من است و دوست دارم او در کنار تيم ما باشد اما نکته مهم اين است که عابدزاده در حال حاضر در آمريکا مشغول به مربي‌گري است اما اميدوارم شرايطي فراهم شود تا او به خانه خود بازگردد. من هم هر اقدامي که لازم باشد در اين باره انجام خواهم داد زيرا اين خواسته مجموعه پرسپوليس و همچنين هواداران بي‌شمار آن است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: عابدزاده داراي تجارب فراواني است که مطمئنا حضور او در پرسپوليس مي‌تواند کمک زيادي به تيم ما باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین