|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
نفت تهران با توقف مقابل استقلال خوزستان صدر جدول را به طور کامل در اختیار پرسپولیس گذاشت.
در ادامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال نفت تهران در خانه مقابل استقلال خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد و صدر جدول برای پرسپولیس باقی گذاشت.

در دیدار نفت تهران و استقلال خوزستان که از ساعت 15 شروع شده بود، شاگردان گل‌محمدی به تساوی بدون گل مقابل تیم خوزستانی رضایت دادند تا با توجه به برد پرسپولیس مقابل ملوان، جایگاه نخست سرخ‌پوشان پایتخت در صدر جدول تثبیت شود.

مس کرمان در این هفته شگفتی‌ساز نشد و نتوانست تراکتورسازی تبریز را شکست دهد. شاگردان پرویز مظلومی با تک گل احمد حسن‌زاده در دقیقه 7 از سد شاگردان مجید جلالی پیش افتادند ولی در ثانیه‌های پایانی با دریافت گل تساوی نتوانستند هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

در دیگر دیدار این هفته سپاهان اصفهان با بردی مقتدرانه مقابل فجر شهیدسپاسی، همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند. زردپوشان اصفهانی با سه گل مهدی شریفی (3)، علی کریمی (18) و مهدی شریفی (62) فجر سپاسی را بدرقه کردند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و راه‌آهن سورینت در اهواز هم گل و برنده‌ای نداشت.

پیش از این در دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران که از ساعت 14:30 شروع شده بود، گسترش فولاد در خانه از صبای قم شکست خورد و سایپا هم موفق شد ذوب‌آهن را از پیش رو بردارد. در دیدار گسترش فولاد و صبای قم که در تبریز برگزار شد، فرید بهزادی کریمی موفق شد در دقیقه 57 تک گل صبا را به ثمر برساند و شاگردان رسول خطیبی را در خانه شکست دهد.

همچنین در دیگر دیدار هم زمان نیز سایپا با گل دقیقه 33 کاوه رضایی ذوب‌آهن را شکست داد تا ناکامی‌های تیم اصفهانی همچنان ادامه داشته باشد.

پرسپولیس هم در انزلی با تک گل نیمه نخست محمدرضا خلعتبری از سد ملوان گذشت و همچنان صدرنشین باقی ماند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین