|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
»
کد خبر: ۱۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته آینده خود بودجه سال آینده مراکز آموزشی کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد.
معاونت برنامه‌ریزی نظارت راهبردی رییس جمهور، دیوان محاسبات، معاون مالی واداری و مدیریت منابع وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش، رییس سازمان نوسازی مدارس، معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون دانشجویی وزارت بهداشت و رییس صندوق رفاه دانشجویان در جلسه این کمیسیون حضور خواهند داشت.

همچنین دعوت از وزیر بهداشت جهت پاسخگویی به سوال یعقوب جدگال و دعوت از وزیر علوم برای پاسخ به سوالات زهره طیب‌زاده به نمایندگی از 13 نماینده و مهرداد لاهوتی به نمایندگی از 5 نماینده مجلس شورای اسلامی از دیگر دستورهای این کمیسیون در هفته آینده است.

براساس این گزارش کمیسیون‌آموزش لایحه تمدید مهلت اجرای آموزشی قانون اصلاح تاسیس مدارس غیرانتفاعی، طرح تقویت و توسعه بسیج رسانه و طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

همچنین کارگروه‌های آموزش و پرورش،تحقیقات و فناوری‌،علوم اسلامی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها،‌آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی این کمیسیون نیز تشکیل جلسه خواهند داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین